چرا رونالدو دوچرخه را به عنوان هدیه قبول نکرد؟

0

رونالدو فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد، در کودکی روزهای سختی را پشت سر گذاشته و با دشواریهای فراوانی بزرگ شده است.

این بازیکن اما در نوجوانی و جوانی به ستاره بزرگی تبدیل شد و در بهترین باشگاه‌های دنیا بازی کرده و عناوین پرشماری به دست آورده است طوری که نامش در جمع بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ثبت شده است.

ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو، مادر این بازیکن می‌گوید که پسرش با استعداد فوق‌العاده‌ای به دنیا آمده بود و رسیدن به چنین جایگاهی برای او از سوی خالقش هدیه داده شده بود.

اینستاگرام رونالدو بیوگرافی کریستیانو رونالدو مادر کریستین رونالدو بازیکنان منچستر یونایتد مهم ترین اخبار ورزشی سرمربی منچستر یونایتد

ماریا در گفت‌وگویی با نونو مارکل مجری سرشناس پرتغالی، در مورد کودکی پسرش صحبت کرده و گفته بهترین هدیه برای پسرش در کودکی توپ فوتبال بوده است: «یک بار زمانی که بچه بود به او پیشنهاد خرید دوچرخه دادم اما او گفت: مادر، من بچه نیستم! من دوچرخه نمی‌خواهم. او با یک توپ بیشتر از دوچرخه خوشحال بود. توپ بهترین هدیه‌ای بود که هر کسی می‌توانست به او بدهد. او توپ را می‌گرفت و از خانه بیرون می‌رفت تا به تلویزیون وابسته نشود. رونالدو صبح از خانه می‌رفت و فقط شب برای شام به خانه می‌آمد و من نگران نبودم زیرا می‌دانستم کجاست.»

آویرو متوجه شد که رونالدو استعداد فوتبالی بالایی دارد و به او اجازه داد ورزش مورد علاقه اش را دنبال کند: «او با این استعداد به دنیا آمد. یک مادر باید به فرزندش اجازه دهد آنچه را که می‌خواهد انتخاب کند. مادران کسانی هستند که باید برای فرزندان خود الگو باشند. وقتی رونالدو کودک بود و او را در حال بازی دیدم، با خود گفتم که او استعداد ذاتی دارد.»

رونالدو در ۳۵ بازی برای منچستریونایتد در پایان فصل ۲۲ گل زده و سه پاس گل به ثبت رسانده است و با وجود فصل ضعیف تیمش، او جزو بهترین‌ها بوده است.

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.