با امکانات سایپا شاهین آپشنال آشنا شوید + عکس  

0

برنامه سایپا برای تولید خودرو شاهین آپشنال می تواند این خودرو را به یکی از آپشن دارترین خودروهای بازار ایران تبدیل کند.

سایپا در ادامه تحول در تولید محصولاتش حالا برنامه تولید خودرو شاهین اتومات آپشنال را دارد. از خودرو شاهین اتومات آپشنال دست کم یک دستگاه پلاک ملی شده و برای تست گربکس و آپشن ها در حال کاربری است.

تولید شاهین آپشنال می تواند شاهین را به پر آپشن ترین خودرو بازار ایران در میان خودروهای تولید داخل تبدیل کند. برخی از آپشن های در نظر گرفته شده برای خودرو سایپا شاهین آپشنال در خودروهای چینی مونتاژ داخل نیز وجود ندارد.

مقایسه خودرو مشاوره خرید خودرو مقایسه شاهین با دنا قیمت سایپا شاهین مشخصات سایپا شاهین امکانات دنا قیمت دنا

دروبین ثبت وقایع در شاهین آپشنال

یکی از آپشن های سایپا شاهین آپشنال  کهبه طور کلی در میان خودروهای موجود در ایران پیشرو است، دوربین ثبت وقایع است. این دوربین که به داشکم نیز معروف است در پشت آینه عقب شاهین آپشنال نصب شده است. اهمیت دوربین ثبت وقایع در تشخیص تصادفات بیش از هر جای دیگر به چشم می آید. مثلا اگر راننده ای قربانی یک تصادف ساختگی یا به اصطلاح صحنه زنی تصادف شود، با استفاده از تصاویر دروبین ثبت وقایع قابل تشخیص برای مراجع قانونی و بیمه خواهد بود.

پر شدن جای خالی روی فرمان خودرو شاهین

امنیت شاهین زمان ثبت نام شاهین قیمت سایپا شاهین مشخصات فنی شاهین کیفیت خودرو شاهین مشخصات سایپا شاهین معایب و مزایای شاهین گیربکس شاهین نمای دخل کابین شاهین مصرف سوخت شاهین چقدره شرایط فروش شاهین مجله خودرو تازه های خودرو در ایران

یکی از عجایب خودرو شاهین دنده ای حذف آپشن کروز کنترل از روی فرمان و پر کردن آن با قابی طرح کلید بود. در شاهین اتومات و آپشنال کروز کنترل به جای خود بازگشته و فرمان شاهین از ناقصی خارج شده است.

دوربین 360 درجه شاهین آپشنال

یکی دیگر از آپشن های در نظر گرفته شده برای خودرو شاهین آپشنال دوربین 360 درجه است که می تواند در هنگام عبور از مسیرهای باریک، پارک خودرو و غیره کمک زیادی به راننده بکند. این آپشن نیز در میان خودروهای تولید داخل آپشنی پیشرو به حساب می آید و تنها برخی چینی های مونتاژی و خودروهای وارداتی از آن برخوردار هستند.

تغییرات ظاهری سایپا شاهین آپشنال

نسخه شاهین اتومات و شاهین اتومات آپشنال از نظر ظاهری نیز تفاوت هایی با شاهین دنده ای دارند. مهمترین تغییر استفاده از جلو پنجره کرومی با طراحی کهکشانی است. همچنین دستگیره های در نیز کرومی شده اند. در طراحی داخلی نیز از تریم دو رنگ و در بخش هایی طرح چوب استفاده شده است که احتمالا این آخری برای شاهین آپشنال باشد.

 آپشن های شاهین  امنیت شاهین  خودرو شاهین  قیمت سایپا شاهین  قیمت شاهین اتوماتیک  کیفیت خودرو شاهین  مشخصات شاهین اتوماتیک  معایب و مزایای شاهین  مشخصات فنی شاهین  مصرف سوخت شاهین چقدره  نمای دخل کابین شاهین  تازه های خودرو در ایران  مجله خودرو

آپشن های دیگر سایپا شاهین آپشنال

از دیگر آپشن های خودرو سایپا شاهین آپشنال می توان به گرم کن صندلی های جلو، صندلی راننده برقی شش حالته، پرده دستی شیشه های عقب، کروز کنترل، نمایشگر 10 اینچی لمسی و صندلی ها با روکش چرم مصنوعی اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.