هوندا پایلوت بهتر است یا هوندا پاسپورت؟

0

اولین تفاوت شاسی بلند‌های هوندا پایلوت و هوندا پاسپورت در اندازه آنهاست.

پایلوت یک SUV سه ردیفه بزرگتر است در حالی که پاسپورت یک SUV دو ردیفه چابک‌تر است. به طور کلی، پایلوت ۷.۴ اینچ طولانی‌تر از پاسپورت است، با این حال، هر دو مدل دارای عرض یکسان هستند و پاسپورت تا ۱.۶ اینچ بلندتر است.

مقایسه خودرو مشاوره خرید خودرو قیمت هوندا پاسپورت مشخصات هوندا پاسپورت قیمت هوندا پایلوت مشخصات هوندا پایلوت مسخصات هوندا پایلوت

پایلوت برای هشت نفر صندلی ارائه می‌دهد، در حالی که پاسپورت برای پنج سرنشین صندلی ارائه می‌دهد. رانندگان از ۱۵۲.۹ فوت مکعب حجم سرنشین در هوندا پایلوت ۲۰۲۲ یا ۱۱۴.۹ فوت مکعب حجم مسافر در هوندا پایلوت ۲۰۲۲ برخوردار خواهند بود.

در مقایسه با خودرو‌های شاسی بلند، هوندا پایلوت و هوندا پاسپورت، فضای رقابتی خوبی دارند؛  به عنوان مثال، هوندا پایلوت ۲۰۲۲ تا ۴۰.۲ اینچ فضای سر ردیف دوم را ارائه می‌دهد و هوندا پاسپورت ۲۰۲۲ تا ۴۰ اینچ فضای سر ردیف دوم را ارائه می‌دهد.

خودرو‌های شاسی بلند هوندا پاسپورت در مقابل پایلوت موتور و گیربکس مشابهی دارند؛ به طور خاص، هر دوی آنها یک موتور ۳.۵ لیتری V-۶ دارند که ۲۸۰ اسب بخار قدرت تولید می کند و یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک دارد. پاسپورت سرعت ۰ تا 100 کیلومتر در ساعت را در حدود ۶.۱ ثانیه می پیماید که این میزان برای پایلوت حدود ۶.۲ ثانیه است.

چیدمان داخلی هوندا پایلوت در مقابل هوندا پاسپورت به طور مشابه جذاب و مدرن و ویژگی‌های آن‌ها نیز همینطور است. هر دو مدل دارای فناوری ایمنی استاندارد هوندا Sensing، تودوزی چرمی در دسترس، صندلی‌های جلو دارای گرمکن و تهویه، شارژ بی‌سیم تلفن، صفحه نمایش ۸ اینچی اطلاعات سرگرمی با Apple CarPlay، درب برقی، کنترل تهویه مطبوع خودکار سه منطقه‌ای، برق تک لمسی هستند.

پاسپورت اندکی سریعتر از پایلوت است، اما مصرف سوخت کمی کمتر دارد. مشخصات هوندا پایلوت در مقابل پاسپورت نشان می‌دهد که پاسپورت کوچکتر و سبکتر کمی سریعتر از پایلوت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.