ماجرای حکم توقیف خودرو و قتل زن ۴۰ ساله از زبان پلیس

0

فرمانده انتظامی لارستان از دستگیری قاتل زن ۴۰ ساله در کمتر از نیم ساعت با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدمحمد یوسفی گفت: با تماس تلفنی احدی از شهروندان مبنی بر توقیف خودرو برابر حکم قضائی در یکی از روستا‌های اطراف لارستان، بلافاصله ماموران به محل اعزام که در همین حین صدای شلیک تیر از حیاط خانه‌ای شنیده و مشاهده کردند شخصی از دیوار پشت آن منزل به سمت جنگل‌های اطراف روستا در حال متواری شدن است که سریعا وارد عمل شدند.

او گفت: ماموران انتظامی به صورت پیاده پس از مسافتی تعقیب و گریز با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فردی که در حال فرار بود را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران سریعا به محل تیراندازی مراجعه و مشاهده کردند خانمی (فرد تماس گیرنده با ۱۱۰) مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شدت علت جراحات وارده فوت کرده است.

سرهنگ یوسفی گفت: در بررسی از محل وقوع و صحنه جرم یک قبضه اسلحه شکاری دولول به همراه ۴ عدد فشنگ و پوکه مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی لارستان گفت: قاتل ۵۲ ساله در بازجویی اولیه لب به اعتراف گشود و گفت به علت اختلاف خانوادگی از همسرم جدا زندگی می‌کنم و وی از من شکایت کرده و حکم توقیف خودرو پراید را گرفته و من با اسلحه‌ای که از قبل تهیه کرده بودم به درب منزل همسرم (۴۰ ساله) به قصد گرفتن رضایت مراجعه که به خاطر مشاجره لفظی وی را به قتل رساندم.

این مقام انتظامی گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

او با بیان اینکه شهروندان برای احقاق حق و مطالبات خود از دیگران به جای استفاده از خشونت و شیوه‌های غیرقانونی به مراجع قضائی و مراکز مشاوره مراجعه کنند تا شاهد این چنین اتفاقات ناگواری نباشیم، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی بخواهند امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند پلیس با جدیت با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.