معرفی خودرو کانسپت راوِن GT +عکس

0

رونمایی از خودروهای کانسپت که تنها در دنیای مجازی حضور دارند، این­ روزها به امری معمول در صنعت خودروسازی تبدیل شده است. غیر از شرکت‌های خودروسازی مطرح، برخی طراحان مستقل هم برای نمایش توانایی‌­های خود اقدام به ارائه چنین طرح‌هایی می­‌کنند.

شرکت راوِن هدف خود از معرفی این کانسپت را ارائه طرحی با کیفیت اعلام نموده است، که همچون هر خودروی دیگری، شکل‌­گیری آن تحت روندی مشخص طی شده است.برند تازه ­تاسیس راوِن – Raven – قدمی فراتر گذاشته و یک کانسپت 12 سیلندر به نام GT را رونمایی کرده است، که البته قرار است تنها به صورت NFT به حیات خود ادامه دهد.

شرکت راوِن هدف خود از معرفی این کانسپت را ارائه طرحی با کیفیت اعلام نموده است، که همچون هر خودروی دیگری، شکل‌­گیری آن تحت روندی مشخص طی شده است. البته راوِن خاطرنشان ساخته که حتی قصد ساختن یک نمونه اولیه از این کانسپت در ابعاد واقعی را ندارد.

از طرح بدنه راون GT با جزئیاتی همچون کاپوت کشیده و فرم کوتاه عقب، اینطور دریافت می­‌شود که با خودرویی موتور-جلو و دیفرانسیل-عقب طرف هستیم. جلوپنجره بزرگ، ورودی­‌های هوا در سپر جلو، چراغ‌های LED که در گلگیر قرار گرفته، شیشه بزرگ جلو که به شیشه­‌های جانبی متصل شده و ابعاد بزرگ رینگ‌ها، مجموعه­‌ای هیجان‌­انگیز را پدید آورده است که با هویت این سوپراسپرت هماهنگی دارد.

چراغ‌های باریک عقب نیز تاحدی محصولات جگوار را به یاد می­‌آورد. پنج رنگ مختلف شامل نقره‌­ای Liquid Chrome، سبز Scandal، آبی Open Sea، نارنجی کروم و Morning Frost نیز برای بدنه راوِن GT پیشنهاد شده است.

https://cdn.bama.ir/uploads//BamaImages/News/f6785f26-908e-4c65-9f45-73a54bad8e92/article_637878767652501191_thumb_960_542.jpg

هیچ تصویری از فضای کابین راوِن GT در اختیار رسانه‌­ها قرار نگرفته است.

هرچند با یک خودروی مجازی مواجه هستیم اما شرکت سازنده ادعا نموده که این سوپراسپرت دونفره با وزن 1525 کیلوگرم به همراه پیشرانه 12 سیلندر، در صورت ورود به خیابان‌ها می­‌توانست عملکردی خیره‌­کننده به نمایش بگذارد. با توجه به خروجی 789 اسب­‌بخار قدرت و 718 نیوتن‌متر گشتاور، پیشرانه مذکور به همراه شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه‌­ای و حداکثر سرعت 340 کیلومتر برساعت که برای GT اعلام شده، می­‌توان تصدیق کرد که ادعای سازنده چندان هم دور از واقعیت نیست.

مصرف سوخت و آلایندگی دی‌­اکسید کربن راوِن GT هم به ترتیب 15 لیتر در صد کیلومتر و 345 گرم بر کیلومتر اعلام شده است، که چندان سازگار با محیط زیست به نظر نمی­‌رسد بنابراین دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

هنوز معلوم نیست که چند نمونه از راوِن GT در قالب NFT به فروش برسد.

<

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.