علائم بد کار کردن دینام و استارتر خودرو

0

خدمات تعویض دینام و استارت

هنگامی‌که در دینام، باتری یا استارت خودروی شما مشکلی وجود دارد، ممکن است درراه‌اندازی یا کارکرد درست وسیله نقلیه خود با مشکل روبرو شوید. ما شمارا برای تعمیر و نگهداری منظم، بازرسی‌ها و تعمیرات راهنمایی می‌کنیم تا وسیله نقلیه شما در شرایط مناسب کار کند.

تعمیر خودرو آموزش عیب یابی برق خودرو تعمیر استارت خودرو اجرت تعمیر استارت پراید آدرس باطری سازی تهران رله استارت چیست رله استارت پراید کجاست علت تق تق استارت چیست

تعویض‌های استارتر

استارت در وسیله نقلیه شما همان چیزی است که موتور را قادر می‌سازد تا روشن شود. خیلی ساده است که نشانه‌های ضعف استارت را با یک باتری یا دینام از بین رفته اشتباه بگیرید. اتومبیل شما برای تعامل صحیح نیاز به باتری کاملاً شارژ شده دارد.

علائم بد کار کردن استارتر

  • چراغ‌های جلو، چراغ‌های عقب و چراغ‌های روی داشبورد روشن می‌شوند، اما خودرو روشن نمی‌شود
  • موتور هنگام چرخاندن سروصدا ایجاد می‌کند
  • هنگام روشن کردن ماشین خود یک صدای کلیک شنیده می شود اما موتور روشن نمی‌شود

ممکن است پس از چند دقیقه تلاش مجدد بتوانید وسیله نقلیه خود را فعال کنید. بااین‌حال، برای جلوگیری از تعمیرات اضافی و اغلب غیرضروری، باید در اسرع وقت استارت خود را تعویض کنید.

آموزش باتری سازی آموزش مکانیک خودرو علائم خرابی دینام بهترین باطری ساز تهران آموزش تعمیر دینام خودرو اجرت تعمیر دینام پراید

دینام اتومبیل شما باتری را شارژ نگه می دارد. وقتی دینام دارای نقص فنی می شود ، می تواند از شارژ صحیح باتری وسیله نقلیه شما جلوگیری کند.

علائم بد کار کردن دینام

  • چراغ باتری یا دینام بر روی داشبورد روشن می شود
  • سنسور ولتاژ روی خط پایین کم خوانده می‌شود
  • ماشین برق ندارد، اما وقتی استارت میزنید نویز کلیک ایجاد می‌شود

دینام بد نمی‌تواند انرژی موردنیاز باتری را دوباره تأمین کند،و باعث تخلیه آن می‌شود. بنابراین مهم است که پس از تعویض وضعیت کلی وسیله نقلیه خود را بررسی کنید.

منتظر چه چیزی هستی

اجازه ندهید که دینام، باتری یا استارت بد از سواری لذتبخش شما را محروم کند. وسیله نقلیه خود را به  آقای امداد بیاورید تا تکنسین‌های مجاز ما بتوانند آن را در شکل عالی درآوردند.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.