معرفی باهوش‌ترین و تواناترین رنجر فورد +عکس

0

آخرین جزئیات از فورد رنجر وایلدتراک 2023 اعلام شد

فورد رنجر وایلدتراک اکنون با یک صفحه نمایش لمسی ۱۰.۱ اینچی استاندارد موجود است.

فورد با معرفی باهوش‌ترین، همه‌کاره‌ترین و تواناترین رنجر تا کنون، دنیای پیکاپ‌های جهانی را مورد توجه قرار داد. رنجر وایلدتراک پیشرو در بخش پیکاپ های اروپا است و اخیراً رکورد فروش جدیدی را از سپتامبر تا به امروز با ۴۵۵۳۹ دستگاه با بازار به ثبت رسانده است. سهم فروش این خودرو ۳۹.۹ درصد در بین پیکاپ ها بوده است.

هانس شپ، مدیر کل وسایل نقلیه تجاری فورد اروپا، می گوید: رنجر در اروپا با رکوردشکنی فروش به پیشرفت خود ادامه می‌دهد. باهوش‌ترین، تواناترین و همه‌کاره‌ترین رنجر هنوز قدرت و سبک بیشتری را ارائه می‌کند که می‌دانیم مشتریان برایشان ارزش قائل هستند.»

گری بوس، مدیر مدیریت خط تولید سازمانی، گلوبال تراکس، گفت: « امکانات زیادی را برای نسل بعدی رنجر در نظر گرفته ایم تا مالکان بتوانند هر کاری که دوست دارند را انجام دهند.»

فورد این را «زندگی رنجر» می‌نامد، و این چیزی است که همه طراحان و مهندسانی که در خلق نسل بعدی رنجر مشارکت دارند به اشتراک گذاشته شده است.

پروژه نسل بعدی رنجر توسط مرکز توسعه محصول فورد در استرالیا رهبری شد. تیم بین‌المللی متشکل از طراحان و مهندسان اختصاصی آن با تیم‌هایی در سرتاسر جهان کار کردند تا نه تنها جدیدترین فناوری‌ها، قابلیت‌ها و ایمنی فورد را در خود جای دهند، بلکه رنجر را مطابق سخت‌ترین استاندارد‌های فورد مهندسی و آزمایش کردند.

رنجر جدید ارائه شده باید در سال ۲۰۲۳ وارد آمریکای شمالی شود. این پیکاپ از Maverick و همچنین از F-۱۵۰ الهام گرفته شده است. چراغ‌های LED نعل اسبی شکل، چرخ‌هایی که برای رانندگی در خارج از جاده طراحی شده‌اند، گلگیر‌های جلویی برآمده و کاپوت شکاف‌دار همگی در نگاه اول مشخص هستند.

در زیر کاپوت، موتور ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری EcoBoost فعلی به همراه انواع موتور‌های دیزلی برای بازار‌های دیگر بازخواهد گشت. گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همچنان در دسترس خواهد بود. گیربکس دستی در جا‌های دیگر ارائه می‌شود.

در زیر کاپوت، موتور ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری EcoBoost فعلی به همراه انواع موتور‌های دیزلی برای بازار‌های دیگر بازخواهد گشت. گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همچنان در دسترس خواهد بود. گیربکس دستی در جا‌های دیگر ارائه می‌شود، اما از دیدن آن در محصولات آمریکای شمالی خیلی هیجان زده نشوید – احتمال آن تقریباً صفر است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.