معرفی شاسی بلند هیبریدی رووی لومه‌مو 2022

0

شرکت سایک با رونمایی از یک محصول جدید از برند زیر مجموعه خود، قصد دارد یک پیشرانه هیبرید متفاوت را نیز برای محصولات خود معرفی نماید.

مهمترین برگ برنده رووی لومه‌مو در زیر کاپوت این خودرو قرار گرفته، یعنی پیشرانه 1.5 لیتری بنزین‌­سوز که در کنار یک موتور برقی قرار گرفته است.

با رووی لومه‌مو – Lomemo –  آشنا شوید، خودرویی که نام خود را از عبارت love me more به معنای «مرا بیشتر دوست بدار» به عاریت گرفته است، اما در بازار چین به نام لانگ‌مائو به فروش خواهد رسید.

با نگاهی به ابعاد 4.44 و 2.625 متری طول و فاصله محوری رووی لومه‌مو، می‌­توان دریافت که با نسخه‌­ای متفاوت از رووی RX3 مواجه هستیم، که نخستین بار در سال 2017 رونمایی شد.

غیر از ابعاد مشابه بدنه و البته طراحی نیمه مستقل سیستم تعلیق در محور عقب، رووی لومه‌مو به واسطه طراحی جدید سپرهای جلو و عقب، جلوپنجره بدون حاشیه و رینگ‌های 17 اینچی، هویتی متفاوت را به نمایش گذاشته است.

Roewe Lomemo Long Mao 2022

در فضای کابین هم با طراحی جدید داشبورد با دو نمایشگر 12.3 اینچی روبرو هستیم، هرچند که فرمان و برخی قطعات هم به صورت مستقیم از رووی RX3 به این خودرو منتقل شده است. سقف پانوراما، سیستم صوتی یاماها و دوربین 360 درجه، از مهمترین امکانات رفاهی رووی لومه‌مو خواهد بود.

اما مهمترین برگ برنده رووی لومه‌مو در زیر کاپوت این خودرو قرار گرفته، یعنی پیشرانه 1.5 لیتری بنزین‌­سوز با 120 اسب‌­بخار قدرت و 150 نیوتن‌متر گشتاور که در کنار یک موتور برقی با 95 اسب­‌بخار قدرت و 200 نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته است. مجموع خروجی این سامانه 182 اسب‌­بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتارو است، که به محور جلو منتقل می­‌شود.

ظرفیت باتری این خودرو بسیار کم و برابر با 2.13 کیلووات ساعت درنظر گرفته شده است، که احتمالاً می­‌تواند نیروی لازم برای حرکت خودرو در هنگام پارک کردن را تامین نماید.

Roewe Lomemo Long Mao 2022

حداکثر سرعت رووی لومه‌مو نیز 168 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

نصب سامانه هیبرید برای رووی لومه‌مو به کاهش حجم محفظه بار این خودرو منجر شده است، به نحوی که با کاهش 102 واحدی نسبت به RX3، به 383 لیتر رسیده است.

درحالی‌که قیمت رووی RX3 با پیشرانه بنزین‌­سوز در محدوده 11,300 الی 14,500 دلار تعیین شده، رووی لومه‌مو با قیمت پایه 18,800 دلار به فروش می‌رسد. روند ثبت نام از همین حالا شروع شده ولی فروش رسمی از تابستان آغاز خواهد شد./باما

منبع : autoreview.ru

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.