استقبال روس ها از تارا

0

به گفته وزیر صمت پلتفرم های ایرانی مانند تارا در روسیه مورد استقبال قرار گرفته است.

فاطمی امین در حاشیه نشست مشترک تجاری ایران و روسیه در خصوص احتمال همکاری بیش تر خودروسازان روسی با همتایان ایرانی گفت: «در حال حاضر، آن چه روس ها نیاز دارند قطعات خودروست.»
وی ادامه داد: «به همین منظور، شرکت ها به هم متصل شده اند و کار می کنند. پلتفرم های ایرانی مانند تارا نیز مورد استقبال قرار گرفته است. البته دو سه ماه است که کار شکل گرفته و در حال پیشرفت است.»

قیمت تارا مشخصات تارا امنیت تارا بهترین خودرو ایرانی خودرو تشریفات ایران خودروهای تشریفاتی خودرو تشریفات حسن روحانی اخبار انتخابات ریاست جمهوری اخبار خودرو اخبار سیاسی
وزیر صمت در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که خودروسازان از عدم حضور وی در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب گلایه‌مند هستند گفت: «در هر هفته نمایشگاه های بسیار زیادی برگزار می شود، الان نمایشگاه تجهیزات پزشکی را داریم. هفته گذشته نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی بود. نمایشگاه ها بسیار متعدد هستند. من بیش تر برای حل کردن مسائل وقت می گذارم . یعنی حداقل در هفته برای خودرو نصف روز وقت می گذارم. جلسه می گذاریم و مسائل و مشکلات را بررسی می کنیم. اصل قضیه این است که مسائل صنعت خودروسازی حل شود. البته حضور در نمایشگاه می تواند بسیار مؤثر و قوت قلب باشد، اما مشغله کاری بسیار زیاد است.»
فاطمی امین در ادامه در خصوص این که الزام به حضور خودروسازان بخش خصوصی در سامانه یکپارچه فروش تا چه زمانی ادامه خواهد یافت نیز تصریح کرد: «الزام در حضور در این سامانه برای این است که خدای ناکرده هیچ گونه شائبه تقلب، رانت و سوءاستفاده نباشد و تا زمانی که عرضه و تقاضا در بازار متعادل نشود این روش را ادامه می دهیم.»

منبع: اسب بخار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.