بیوگرافی حمید ابراهیمی و همسرش + داستان زندگی و پسرش

0

حمید ابراهیمی Hamid Ebrahimi متولد 1349 در رشت، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته اطلاع رسانی و کتابداری از دانشگاه آزاد می باشد با تئاتر وارد عرصه هنر شد حالا کارگردان و نویسنده نمایشنامه می باشد.

بیوگرافی حمید ابراهیمی همسر حمید ابراهیمی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران

شروع فعالیت

اولین بار در سال 1365 وقتی 16 ساله بود با تئاتر دانش آموزی موفق به کسب رتبه نخست بازیگری در کشور شد و از آن زمان تئاتر را بصورت جدی ادامه می دهد.

از سینما تا نویسندگی

سال 69 در 19 ساگی با فیلم ای ایران به کارگردانی ناصر تقوایی اولین تجربه بازیگری خود را جلوی دوربین بدست آورد سپس از سال 1378 نمایشنامه نویسی را در تئاتر آغاز کرد. او در کنار نویسندگی، کارگردانی را هم شروع کرد.

در تلویزیون

بعد از سال ها حضور در تئاتر با فیلم صاحبدلان سال 1385 وارد قاب تلویزیون شد، سپس سال 1386 در فیلم فرزند خاک بازی کرد و کم کم چهره اش شناخته تر شد.

تدریس

از سال 1368 تا 1370 بمدت سه سال مدرس تئاتر کمیته امداد استان گیلان بود سپس دو سال هم برای گروه های هنری آموزش و پرورش حضور داشت.

از سال 1373 با نقل مکان به تهران، مدرس تئاتر کمیته امداد پایتخت شد تا اینکه مدتی هم در برخی آموزشگاه ها بازیگری حضور داشت.

ازدواج

بیوگرافی حمید ابراهیمی همسر حمید ابراهیمی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران

حمید ابراهیمی با خانم مریم نیک روش که طراح صحنه و لباس می باشد ازدواج کرده و ثمره این زندگی تنها یک پسر بنام اهورا می باشد.

بیوگرافی مریم نیک روش

مریم نیک روش متولد 1353 در رشت، فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی پارچه و لباس از دانشکده هنر جهاد دانشگاهی واحد تهران در سال 1380 می باشد. او فعالیت خود را بعنوان طراح صحنه و لباس از سال 1378 با تئاتر شروع کرد.

علاقه به نقش های منفی

نفش های مثبت معمولا یک خطی و بدون اوج و فرورد هستند و این امکان را به بازیگری نمی دهند که لایه های آن را پیدا کرده و به نمایش بگذارند. برای همین دوست دارم نقش های منفی بازی کنم.

مافیا نذاشت وارد سینما شوم

به دلیل باندبازی و مافیایی که در سینما وجود دارد خیلی کم توانستم در این حوزه فعالیت کنم، اما هیچوقت به بازیگری بعنوان شغل نگاه نکردم اما عاشق این حرفه هستم.

علت علاقه به تئاتر

در تاتر زیر یک سقف کوچک کارگردان و نویسنده و چند بازیگر کنار هم می نشینند و یک زندگی را بازسازی می کنند و فاصله بین بازیگر و مخاطب خیلی کم است. در تئاتر یک حس عجیب و غریبی وجود دارد که واقعا لذت بخش است.

چاپ نمایشنامه

آقای ابراهیمی تابحال 7 جلد نمایشنامه نوشته است که از مشهورترین آن می توان به : آوای باد، سياريحون، پندارزنده گفتار مرده و ته خط اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.