بنتلی هایی که برای عروسی در ایران مورد استفاده قرار گرفتند +تصاویر

0

اینکه آیا قبل از انقلاب هم از بنتلی برای مراسم های عروسی استفاده می شد یا خیر، اطلاع دقیقی در دست نداریم. اما بعد از انقلاب اولین باری که از یک بنتلی در مراسم عروسی استفاده شد، برمی گردد به ۱۱ سال پیش. زمانی که ورود خودروهای گذرموقت تازه رونق گرفته بود و هر از چندگاهی شاهد ورود سوپراسپرت ها و خودروهای فوق لوکس در کشور بودیم. خودروهایی نظیر رولزرویس، مازراتی، بنتلی، لامبورگینی، مرسدس بنز SLR مکلارن و آستون مارتین.

بنتلی کانتیننتال بنتلی کانتیننتال در ایران قیمت بنتلی کانتیننتال خودروهای لوکس گرانترین ماشین در ایران بهترین ماشین عروس تزیین ماشین عروس زیباترین ماشین عروس گرانترین ماشن عروس تزیین ماشین برای عروسی مجله ماشین خودرو انگلیسیبنتلی کانتیننتال GT ومرسدس بنز E کلاس و بی ام و سری۷

به تازگی یک دستگاه بنتلی کانتیننتال جی تی برای مدت بسیار کوتاهی وارد تهران شده بود. این خودرو تا پیش از این در جزیره زیبای کیش تردد می کرد که برای یک مراسم عروسی مجلل وارد تهران شده بود.

مطالب مرتبط

در اوایل سال ۸۷ یک دستگاه بنتلی کانتیننتال GT سفید رنگ از کشور امارات وارد ایران شد. این خودرو برای یک مراسم عروسی مورد استفاده قرار گرفت. تصاویری بسیار اندکی هم از این خودرو در آن زمان منتشر شد. خودرویی با پیشرانه ۱۲ سیلندرWشکل ۶ لیتری تویین توربو. خودرویی که تا مدت ها به عنوان خاص ترین خودروی لوکس استفاده قرار گرفته در یک مراسم عروسی آن هم در ایران شناخته می شد.
بنتلی کانتیننتال جی تی موردنظر که از جزیره کیش وارد تهران شده بود تا در مراسم عروسی مورد استفاده قرار گیرد.

بعد از آن در سال ۹۵ یک دستگاه بنتلی قرمز رنگ از کویت وارد کشور شد و آن هم به عنوان خودرو عروسی مورد استفاده قرار گرفت. عروسی که در شهر زیبای کرمانشاه برگزار شد. البته فقط بنتلی های گذرموقت شامل اسب سفید بودن در مراسم عروسی نبودند. بلکه چند سال پیش نیز تنها بنتلی کانتیننتال جی تی سی منطقه آزاد ارس نیز برای یک مراسم عروسی مورد استفاده قرار گرفت. کانتینتال جی تی سی که رنگ سفید و سقف پارچه ای قرمز رنگش بسیار جلب توجه می کند.

بنتلی کانتیننتال بنتلی کانتیننتال در ایران قیمت بنتلی کانتیننتال خودروهای لوکس گرانترین ماشین در ایران بهترین ماشین عروس تزیین ماشین عروس زیباترین ماشین عروس گرانترین ماشن عروس تزیین ماشین برای عروسی مجله ماشین خودرو انگلیسی

اولین بنتلی کانتیننتال که برای مراسم عروسی بعد از انقلاب در ایران مورد استفاده قرار گرفت.
در سال های اخیر خودروهای سوپراسپرت و فوق لوکس متعددی در مراسم های عروسی مورد استفاده قرار گرفته اند. از جمله این خودروها می توان به رولزرویس فانتوم کوپه، لامبورگینی گالاردو، فراری کالیفرنیا، فراری کالیفرنیاT، مازراتی لوانته و بنتلی کانتیننتال GTC اشاره کرد.

به تازگی یک دستگاه بنتلی کانتیننتال جی تی مدل ۲۰۱۴ برای مدت بسیار کوتاهی وارد تهران شده بود. این خودرو تا پیش از این در جزیره زیبای کیش تردد می کرد که برای یک مراسم عروسی مجلل وارد تهران شده بود. بنتلی کانتیننتال جی تی مورد نظر دارای پیشرانه ۸ سیلندر Vشکل تویین توربو به حجم ۴ لیتر و جعبه دنده ۸ سرعته ZF است.  این پیشرانه ۵۰۰ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. خودرویی که با همان پلاک منطقه آزاد تجاری کیش وارد به تهران آمده بود.
بنتلی مورد نظر مدل ۲۰۱۴ بوده و دارای پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری تویین توربو است.
در سال های اخیر خودروهای سوپراسپرت و فوق لوکس متعددی در مراسم های عروسی مورد استفاده قرار گرفته اند. از جمله این خودروها می توان به رولزرویس فانتوم کوپه، لامبورگینی گالاردو، فراری کالیفرنیا، فراری کالیفرنیاT، مازراتی لوانته و بنتلی کانتیننتال GTC اشاره کرد. تعدادی از تصاویر این گزارش از سایت های مختلف تهیه شده و تعدادی دیگر توسط سعید طاهری، رضا شیرزاد و یکی از آنها توسط مهندس برزو سپاسی تهیه شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.