تفاوت میان فرمان برقی با فرمان هیدرولیکی چیست ؟

0

فناوری های پیشرو باعث طوفانی در بخش خودرو شده است. چه نسخه تمام اتوماتیک باشد و چه خودروهای خودران عصر جدید. نوآوری ها به طور مداوم در بین خودروسازان در حال چرخش بوده است. تغییرات از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. شرکت های معروف خودروسازی، فرمان برقی و هیدرولیک را در خودروها نصب می کنند. دلیل این امر افزایش تجربه رانندگی است. تفاوت های احتمالی زیادی بین دو سیستم فرمان وجود دارد. عمیق‌تر کردن دستیار فرمان الکتریکی در مقابل هیدرولیک ضروری است. برای آشنایی با تفاوت‌های واقعی بین این فرمان‌ها،بیایید تفاوت های اصلی بین کمک فرمان الکتریکی و هیدرولیک را پیدا کنیم.

دستیار فرمان الکتریکی در مقابل هیدرولیک – کدام یک بهتر است؟

تقریباً همه شرکت‌های خودروسازی، سیستم‌های کمکی فرمان الکتریکی را به سیستم‌های هیدرولیک ترجیح می‌دهند. سازندگانی که فرمان الکتریکی را بیشتر از هیدرولیک دوست دارند به دنبال عملکرد و قدرت بهتر هستند. پیدا کردن تفاوت بین سیستم فرمان الکتریکی و هیدرولیک آنقدرها هم که به نظر می رسد دشوار نیست. پارامترهای زیادی وجود دارد که این دو نوع کمک فرمان را از یکدیگر متمایز می کند. چه چیزی هر دو سیستم فرمان را متفاوت می کند؟

1. فناوری پیشرفته

فناوری های پیشرفته همیشه بر کمکی فرمان الکتریکی در مقابل هیدرولیک سیستم های تأثیر گذاشته است . فرمان برقی پیشرفته ترین تکنولوژی در صنعت خودرو است. سازندگان سال هاست که از این سیستم فرمان استفاده می کنند. مدارهای سیم برق اصلی ترین دلایلی هستند که سازندگان خودرو ترجیح می دهند سیستم های هیدرولیک را در خودروهای خود نصب کنند. مدارهای سیمی این فرمان قدرتمند بوده و دوام بیشتری دارند. هر کسی که در یک وسیله نقلیه جدید سرمایه گذاری می کند، به دنبال چیزی است که دوام بیشتری دارد. سیستم فرمان الکتریکی چیزی مناسب برای تلاش برای قدرت بیشتر و عملکرد بهتر است.

اینترفیس چیست آموزش نصب اینترفیس اینترفیس پژو 206 اینترفیس دنا پلاس اینترفیس کوییک انواع آپشن خودرو آموزش تعمیر ضبط آزرا آموزش تنظیم ضبط خودرو آموزش خرید کردن ضبط خودرو انواع ضبط خودرو تعمیر ضبط ماشین آموزش نصب ضبط ماشین آموزش برق خودرو دانش خودرویی

2. قدرتمند

سیستم فرمان هیدرولیک قدرتمندتر است. این بدان معناست که این فرمان می تواند قدرت بیشتری در جاده ها ارائه دهد. سطح ناهموار یا ناهموار تأثیر زیادی بر عملکرد و سیستم خودرو می گذارد. سیستم فرمان الکتریکی استحکام مناسبی را فراهم می کند که جاده های ناهموار یا ناهموار می توانند تحمل کنند. رفتن به سمت سیستم های فرمان الکترونیکی تصمیم عاقلانه ای است با توجه به نکات تعمیر و نگهداری متخصص در سیستم های فرمان، . این یکی از اصلی ترین دلایلی است که مردم به سمت فرمان الکترونیکی می روند. هر راننده ای به دنبال یک فرمان قدرتمند برای تجربه رانندگی بهتر است. به همین دلیل است که او پول خود را صرف سیستم فرمانی می کند که قدرتمندتر است. چه کسی دوست دارد در نهایت خودرویی را رانندگی کند که سیستم فرمان غیرقابل کنترلی دارد؟

3. افزایش مسافت پیموده شده گاز

یک سیستم فرمان هیدرولیک بر مسافت پیموده شده یک خودرو تأثیر می گذارد. دلیل آن اتصال ایده آل بین سیستم فرمان هیدرولیک و موتور خودرو است. یک سیستم قدرت الکتریکی توسط کامپیوتر کنترل می شود و برای کار کردن به سوخت یا مایعی نیاز ندارد. خودروسازان سیستم های فرمان الکترونیکی را به جای پمپ های هیدرولیک ترجیح می دهند. هیدرولیک سیستم های فرمان بسیار پیچیده هستند. سیستم فرمان الکتریکی شامل مدارهای سیمی و سایر اجزای کوچک برای جابجایی آسان خودرو است. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که هر راننده ای فرمان الکتریکی را به دیگری ترجیح می دهد. هیچ کس نمی خواهد در یک وسیله نقلیه پیچیده سرمایه گذاری کند. خرج کردن پول برای یک وسیله نقلیه زمانی قدردانی می شود که نتایج رضایت بخش باشد.

نکاتی در مورد چرایی کمک فرمان الکتریکی در مقابل هیدرولیک مهم است

کلمات پایانی

اینها مهمترین تفاوت‌های بین سیستم‌های کمک فرمان الکتریکی و هیدرولیک بودند . شما همیشه می توانید برای بهترین خدمات و تجربه به افراد حرفه ای اعتماد کنید. بهترین راه برای رسیدن به فرمان کامل، استخدام بهترین متخصص است. فقط یک متخصص با تجربه و آگاه می تواند به شما در انتخاب بهترین وسیله برای وسیله نقلیه خود کمک کند. حرفه ای مناسب را برای انتخاب بهترین فرمان برای ماشین خود انتخاب کنید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.