یک اتفاق ویژه برای قیمت پراید ۱۱۱ در بازار خودرو

0

بازار خودرو آخرین روز کاری هفته جاری را نیز با نبود مشتری سر کرد. رصد قیمت خودرو در بازار حاکی از آن است که قیمت خودرو دیروز نیز کاهش جزئی در برخی مدل ها و ثبات در برخی دیگر را تجربه و کرد و سیگنالی مبنی بر افزایش قیمت خودرو وجود ندارد. اما نکته جالب در چند روز اخیر تغییر قیمت پراید ۱۱۱ است.

در تمام سال های اخیر قیمت پراید ۱۱۱ بالاتر از دیگر مدل های پراید بوده است. علت بالاتر بودن قیمت پراید ۱۱۱ هم این بود که به طور معمول این خودرو عرضه کمتری در مقایسه با دیگر مدل ها داشت و از سویی به دلیل ظاهر جوان پسند آن تقاضای خوبی هم برای بوده است. اما اکنون کاهش تقاضا موجب شد تا قیمت پراید ۱۱۱ به کمتر از قیمت پراید ۱۳۲ برسد.

برمنبای جدول قیمتی که دیروز باشگاه خبرنگاران جوان منتشر کرد قیمت پراید ۱۱۱ دیروز ۶۲ میلیون تومان از سوی فروشندگان عنوان شده و این یعنی یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمتر از قیمت پراید ۱۳۲.

نکته قابل توجه در مورد وضعیت کنونی بازار خودرو این است که در حال حاضر به دلیل نبود مشتری جدی در بازار خودرو، خریداران فرصت خوبی برای تخفیف گرفتن روی خودروها دارند. به گفته برخی فعالان بازار قیمت نهایی معامله پراید گاه تا ۵ میلیون هم کمتر از قیمت اولیه اعلامی از سوی فروشنده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.