تولید یک چهارم مخازن سی ان جی کشور در اراک

0

۲۵ درصد مخازن سی ان جی کشور در اراک با دستگاه‌های ایرانی تولید می‌شود

یک چهارم مخازن سی ان جی کشور در کارخانه تولید این مخازن در اراک با دستگاه‌های تما ما ایرانی تولید می‌شود.

ایزدی مدیرعامل شرکت تولید مخازن سی ان جی خودرو در اراک در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با بیان اینکه ۲۵ درصد مخازن سی ان جی کشور در اراک تولید می‌شودگفت: این کارخانه سالانه ۳٠ هزار عدد مخزن تولید می‌کند.

تولید یک چهارم مخازن سی ان جی کشور در اراک

ایزدی افزود: این شرکت با ۳۰ درصد توان تولید فعالیت می‌کند و ظرفیت تولید تا صد هزار عدد مخزن سی ان جی خودرو در سال را دارد.

او اضافه کرد: تمام دستگاه‌های تولید این مخازن به وسیله متخصصان ایرانی در این کارخانه طراحی و تولید شده و این شرکت با ساخت دستگاه‌های تولید مخازن سی ان جی ایران را جزء ۷ کشور دارای این تکنولوژی قرار داده است.

مدیرعامل شرکت تولید مخازن سی ان جی خودرو در اراک با اشاره به ایمنی مخازن تولید شده در این شرکت بیان کرد: تست‌های انجام شده بر روی مخازن تولیدی این شرکت ۲ و نیم برابر استاندارد ملی است و این مخازن می‌توانند ۲ و نیم برابر استاندارد کشور فشار تحمل کنند.

او با بیان اینکه با فعالیت شرکت تولید مخازن سی ان جی خودرو در اراک ا ۵۰ نفر اشتغال مستقیم ۱۵۰ نفر و غیرمستقیم ایجاد شده است مهمترین مشکل این واحد را کمبود ارز و مواد اولیه دانست.

ایزدی تصریح کرد: با تکمیل طرح توسعه این شرکت، کشور از واردات ۱۰ هزار تن مواد اولیه بی‌نیاز و از خروج سالانه ۲۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.