بیوگرافی الهام چرخنده از محجبه شدن تا ازدواج ها و فرزندانش+عکس

0

پیمان شعبانی همسر الهام چرخنده ،الهام چرخنده بی حجاب ،الهام چرخنده الان کجاست ،حجاب الهام چرخنده ،عاقبت الهام چرخنده

الهام چرخنده متولد ۱۳۵۷ بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر سابق فرشید نوابی می باشد.

الهام چرخنده و ماجرای اقامتش در کربلاالهام چرخنده (زاده ۱۳۵۷ ) بازیگر سینما و تلویزیون ایران و همسر فرشید نوابی (بازیگر) است . وی پس از ترک تحصیل در رشتهٔ معماری فعالیت‌های هنری خود را با تدریس طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.سپس با بازی در تله تئاتر شباشب در عرصهٔ بازیگری مطرح شد . همچنین با درخشش در فیلم سینمائی شب یلدا که اولین ایفای نقش وی در سینما بود موفقیت زیادی به دست آورد.

اصالت الهام چرخنده کجایی است ؟

در یک خانواده سنتی بدنیا آمده است و اصالتا بختیاری از طایفه هفت لنگ است، او پس از یک ترم تحصیل در دانشگاه انصراف داد و فعالیت خود را در طراحی و نقاشی در اصفهان پی گرفت.

بازیگری و شناخته شدن

بازیگری را با تئاتر شباشب آغاز کرد سپس با معرفی همسرش در سال ۱۳۷۵ اولین تجربه حرفه ای خود را با فیلم سینمایی عروسی مهتاب بدست آورد

درخشش با فیلم سینمایی شب یلدا در سال ۱۳۸۰ چهره اش را شناخته تر شد.

بیوگرافی الهام چرخنده همسر الهام چرخنده اینستاگرام الهام چرخنده همسر فرشید نوابی بیوگرافی بازیگران ازدواج بازیگران بازیگر خوشگل بازیگران زن ایرانی بازیگران جنجالی بازیگران آوای باران مجله سینما

ازدواج اول و دوم الهام چرخنده

خانم چرخنده از ازدواج اول خود که تاریخ آن اعلام نشده صاحب یک فرزند پسر بنام شایان است که این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد.

ایشان برای بار دوم در سال ۱۳۷۵ وقتی ۱۸ ساله بود با فرشید نوابی بازیگر ۱۹ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند بنام ارسطو می باشد.

بیوگرافی الهام چرخنده همسر الهام چرخنده اینستاگرام الهام چرخنده همسر فرشید نوابی بیوگرافی بازیگران ازدواج بازیگران بازیگر خوشگل بازیگران زن ایرانی بازیگران جنجالی بازیگران آوای باران مجله سینما

ماجرای طلاق الهام چرخنده و فرشید نوابی

با وجود اینکه سال ۱۳۹۲ در سریال پروانه با همسرش فرشید نوابی همبازی بود اما چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو منتشر شد.

 

ماجرای محجبه شدن الهام چرخنده چیست ؟

خانم بازیگر نوروز سال ۱۳۹۳ وقتی ۳۶ ساله بود با انتشار یک ویدیو با پوشش چادر و تبریک عید به رهبر انقلاب خبر از چرخش ناگهانی روحیات اش داد.

همین اقدام با حمایت گروهی باعث شد او بعنوان سمبل تبلیغاتی چادر شروع به فعالیت های اجتماعی کند و حالا می گوید تاکنون موفق شده هزاران نفر را چادری کند.

چرخنده چند بار ازدواج کرد ؟

در شهریور ماه ۱۳۹۶ الهام چرخنده که حالا هیچ رسانه خبری ندارد با انتشار عکسی در اینستاگرام از دست خود که حلقه نامزدی دارد خبر ازدواج سوم خود را اعلام کرد و در مهر ماه ۹۹ از سید محمد درویشی همسر سومش رونمایی کرد .

ماجرای اقامت الهام چرخنده

چرخنده پ، پیرامون اخبار منتشر شده مبنی بر اقامت وی در کشور عراق گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روز‌ها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین‌ها رخ می‌دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

چرخنده درباره احتمال بازگشت خود به کشور گفت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می‌کنم، طی این مدت بار‌ها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

وی درباره فعالیت‌های خود در شهر کربلا خاطرنشان کرد: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می‌روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

زندگی پر جنجال الهام چرخنده و همسرانش

اولین عکس از الهام چرخنده و همسر روحانی اش با حضور در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت منتشر شد.

الهام چرخنده بازیگر سابق سینما و تلویزیون کشورمان است که چند سالی است بازیگری را کنار گذاشته و با تغییر رویه، زندگی جدیدی را آغاز کرده است.

شب گذشته مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد و الهام چرخنده برای اولین بار با همسر روحانی اش در این مراسم حاضر شد.

الهام چرخنده و همسر روحانی اش برای اولین بار در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم مقاومت در کنار هم دیده شدند.

بیوگرافی الهام چرخنده همسر الهام چرخنده اینستاگرام الهام چرخنده همسر فرشید نوابی بیوگرافی بازیگران ازدواج بازیگران بازیگر خوشگل بازیگران زن ایرانی بازیگران جنجالی بازیگران آوای باران مجله سینما

مردادماه سال ۹۶ بود که پسر الهام چرخنده با انتشار عکسی خبر از ازدواج مجدد مادرش داد و این بازیگر کشورمان چند سال بعد از جدایی از همسر سابقش زندگی جدیدی را در کنار یک روحانی آغاز کرد.

عهدی که الهام چرخنده در برنامه زنده بست
الهام چرخنده بازیگر سریال «آوای باران» در ویژه برنامه «شهر یاکریم» در شبکه استانی صداوسیمای قم ضمن اهدای انگشتر، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد.

مجموعه آثار الهام چرخنده

مجموعه تلویزیونی
*  آوای باران (۱۳۹۲)
*  پروانه (۹۲-۱۳۹۱)
*  من یک مستاجرم
*  دایره تردید

سینمایی
*  ۱ – دامنه‌های سفید (۱۳۹۱)
*   ۲ – سوگند (۱۳۸۷)
*  ۳ – شب یلدا (۱۳۸۰)
*   ۴ – عروسی مهتاب (۱۳۷۵)

سایر آثار
*  شباشب (تله تئاتر)
*  هما (شبکهٔ ویدئویی)
*   والس خداحافظی (تئاتر)
*   ستارهٔ مهاجر (اجرا)
*   جنایت و مکافات (فیلم کوتاه)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.