دستگیری عاملان قتل دو پسر جوان در بندرعباس

0

عاملان قتل دو پسر جوان در کوی 600 دستگاه بندرعباس در کمتر از 2 ساعت دستگیر شدند.

سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان در این خصوص گفت: با هوشیاری و تلاش همه‌جانبه مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس و همکاری مأموران انتظامی شهرستان خمیر عاملان قتل دو جوان ۲۰ و ۳۳ ساله که در شهرستان بندرعباس مرتکب قتل شده بودند، پس از ۲ساعت دستگیر شدند.

این حادثه در کوی 600 دستگاه شهرستان بندرعباس رخ داد و بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد مقتولان دو پسر ۲۰ و ۳۳ ساله بودند. در این حادثه مشخص شد دو نفر با خودرو پژو پارس مشکی بدون پلاک با اسلحه کلاشنیکف اقدام به تیراندازی به سمت آنها کرده و بلافاصله نیز متواری شده‌اند. با اجرای طرح مهار و کنترل لحظه‌ای سایر مبادی خروجی استان مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی کُنجی شهرستان خمیر هنگام بررسی دقیق خودروهای عبوری جاده خمیر به لارستان به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکی مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

سردار جعفری ادامه داد: در بررسی اولیه راننده و سرنشین که هیچگونه مدارکی همراه نداشته هویت خود را جعلی اعلام کرده و قصد تمرد و متواری شدن داشتند که با هوشیاری مأموران دستگیر شدند. به گفته رئیس پلیس استان در بررسی دقیق‌تر مشخص شد متهمان در بندرعباس مرتکب قتل شده و فراری هستند که در بازرسی از خودرو یک قبضه سلاح سرد از نوع قمه در زیر صندلی خودرو کشف شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.