دفترچه راهنمای استفاده از خودرو آریزو 5 (New Arrizo 5 Turbo)

0

دفترچه راهنمای اریزو ۵ نیو ،صفر تا صد آریزو 5 توربو ،دکمه های اریزو ۵ ،دفترچه راهنمای اریزو ۵ اسپرت ،دماسنج آریزو ۵ کجاست ،نحوه تنظیم ساعت اریزو ۵ ،دکمه باک بنزین اریزو ۵ ،دفترچه راهنمای آریزو 6

مشخصات فنی چری آریزو 5 توربو جدید

آریزو 5، سدان سایز متوسط شرکت مدیران خودرو اولین بار در سال 1395 با موتور 1500 سی سی تنفس طبیعی و گیربکس های دستی و اتوماتیک CVT به بازار ایران راه پیدا کرد و با توجه به استقبال گسترده مشتریان در سال 1396 با اولین به روز رسانی مواجه گردید. نسل دوم که مجهز به موتور 1500 سی سی توربو شارژ و گیبرکس 7 سرعته CVT بود تا سال 1400 در بازار ایران عرضه گردید. در این سال نسل سوم آریزو 5 توربو با تغییرات فنی قابل توجه و به روز رسانی های کلی در کابین همراه است و انتظار می رود مشابه دو نسل قبل با استقبال مشتریان محترم مواجه گردد.

گیربکس 9 سرعته CVT

از مهمترین تغییرات صورت گرفته در نسل جدید خودرو آریزو 5 جایگزینی نسل جدید گیربکس CVT است. بکارگیری گیربکس جدید موجب کاهش صدای تولید شده توسط گیربکس و در نتیجه کاهش نفوذ صدا به خودرو می گردد.. همچنین با توجه به وزن کمتر و هماهنگی بالاتر با موتور 1500 سی سی توربو مصرف سوخت کمتر و شتاب بالاتری را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

Modiran Vehicle Manufacturing Co
ARRIZO5 NEW User Manual

بابت انتخاب و خرید خودروی جدید شرکت چری از شما متشکریم.
جهت استفاده و نگهداری صحیح از خودروی خود و آشنایی با ویژگی ها و امکانات آن ، توصیه می شود مطالب و دستورالعمل های این دفترچه را به دقت مطالعه نمایید.

پس از مطالعه بهتر است دفترچه را جهت مراجعات بعدی در داخل خودرو نگهداری شود و در صورت فروش و واگذاری خودرو، جهت استفاده مالک جدید از اطلاعات دفترچه، آن را همراه خودرو تحویل وی دهید.

لینک دانلود:

دفترچه راهنمای استفاده از خودرو آریزو ARRIZO5 New

 

فایل:PDF

حجم:8 مگابایت

زبان:فارسی

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.