معرفی آئودی RS7 ABT +عکس

0

تیونینگ «ABT اسپرت‌لاین» علاقه خاصی به تقویت مدل‌های مختلف آئودی و خودروهای زیرمجموعه فولکس‌واگن مانند اشکودا و سئات دارد. آخرین تلاش این برند با نام RS7 لگاسی ادیشن از ۱,۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱,۱۵۰ نیوتن متر گشتاور سود می‌برد که هزینه نصب آن برای مشتریان برابر ۲۰۵ هزار یورو تمام خواهد؛ هزینه‌ای که شامل خودرو نمی‌شود و مشتری خود وظیفه تهیه آن را دارد.

شرکت تیونینگ Abt، مجموعه‌ای را برای مدل‌های S معرفی کرده تا آن‌ها را ارتقا دهد. این مجموعه شامل RS 4 با ۵۰۳ اسب‌بخار قدرت، مدل RSQ8 با ۶۹۰ اسب‌بخار و RS6 با ۷۱۰ اسب‌بخار است. چندی پیش نیز RS3 اس را با ۴۵۳ اسب‌بخار قدرت معرفی کرده بود. اکنون نوبت به مدل RS7 رسیده که این تیونر، قدرت آن را ۱۱۸ اسب‌بخار افزایش داده است. خروجی این مدل اکنون به ۷۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. بنابراین عملکرد آن مشابه RS6 است.

معرفی آئودی RS7 ABT +عکس

مشخصات ظاهری آئودی RS7 ABT

این شرکت تیونینگ، تنها به تغییرات فنی قانع نشده و یک پکیج آیرودینامیکی نیز درنظر گرفته که تماما از فیبرکربن براق ساخته شده است. این پکیج شامل یک لیپ سپر، تیغه پهن جلو، رکاب‌های جانبی و اسپویلر عقب است.

سیستم تعلیق با فنرها و تثبیت‌کننده‌های اسپرت همراه است. رینگ‌های ۲۲ اینچی اسپرت با TPMS، با تایرهای 285/30R22 پوشیده شده‌اند. برای هدایت گازهای احتراق پیشرانه ۴ لیتری V8 آن، چهار خروجی سیاه مات از جنس فولاد ضدزنگ با قطر ۱۰۲ میلی‌متر درنظر گرفته شده است.

مشخصات کابین آئودی RS7 ABT

در کابین خودرو نیز اصلاحاتی دیده می‌شود. به طوری که کاملا از مدل استاندارد متمایز شده است. اهرم تعویض دنده از جنس فیبرکربن براق بوده و لوگو RS7-S روی صندلی‌ها و کفپوش‌های آن حک شده است. همچنین لوگو Abt روی دکمه استارت و روشنایی درها دیده می‌شود.

شرکت تیونینگ Abt همچنین موارد دیگری را به صورت اختیاری ارائه می‌دهد. مواردی مانند سیستم تعلیق اسپرت، فرمان با روکش آلکانتارا با علامت‌گذاری ساعت ۱۲، شیفترهای پشت فرمان فیبرکربن براق، تزئینات قاب صندلی، تزئینات فیبرکربن داشبورد و … .

معرفی آئودی RS7 ABT +عکس

قیمت آئودی RS7 ABT

هزینه این پکیج برای RS7 اس، تقریبا ۵۳,۵۰۰ دلار است. این پکیج برای هر دو نسخه اسپرت‌بک و اسپرت‌بک پرفورمنس در دسترس است. مونتاژ و نصب آن هزینه ۶,۳۰۰ دلاری دارد. ۵ سال گارانتی برای پکیج ارائه می‌شود. کسانی که آئودی RS7 استاندارد را ندارند، باید ۱۴۱,۶۰۰ دلار بپردازند.

منبع : motor1.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.