چرا رانندگان نور بالا به سمت شما می زنند ؟

0

این رایج ترین سناریوهایی است که رانندگان خودرو در دو طرف جاده با آن مواجه می شوند. شما با خانواده خود در حال رانندگی هستید که یک ماشین از پشت شروع به چشمک زدن نور بالا به وسیله نقلیه شما می کند. بعد از لحظه ای نا امیدی، تصمیم می گیرید که جای خود را به ماشین پشت سر بدهید تا نوجوانی را ببینید که در حال عبور از کنار ماشین شما فحاشی می کند. با این حال، توصیه می کنیم هرگز ماشین را برای کسی که پشت سر شما چراغ ماشین را چشمک می زند، نکشید، مگر اینکه پلیس باشد.

چرا رانندگان نور بالا به سمت شما می زنند ؟

دلیل چشمک زدن خودروها با نور بالا

سناریویی که کسی به طور مداوم چراغ های اتومبیل را به یک اتومبیل چشمک می زند، راننده را به این فکر می کند که چرا مردم نور بالا را چشمک می زنند . ما فهرستی از دلایل را ارائه کرده ایم که به شما کمک می کند بفهمید چرا برخی از رانندگان این عادت عجیب را دارند.

1. خطر تصادف

اغلب اتفاق می افتد که هنگام رانندگی ترمزها به طور موثر عمل نمی کنند. وضعیت می تواند به سرعت تشدید شود و باعث وحشت مسافران شود. تنها راه برای راننده این است که برای جلوگیری از برخورد و ایمن نگه داشتن همه افراد داخل و خارج از خودرو، چراغ های بالا را به خودروی بعدی و پشت سر بزند. به همین دلیل است که چراغ‌های بلند چشمک زن گاهی اوقات می‌تواند کمکی باشد.
این یک راه سریع برای هشدار دادن به مردم است

2. هشدار

همه کسانی که در مسیرهای بین ایالتی یا در جاده‌ای شلوغ رانندگی می‌کنند، می‌دانند که پلیس همیشه مراقب راننده‌ای در اواخر شب هستند که احتمالاً مست یا با عجله رانندگی می‌کند. وقتی شخصی که از طرف مقابل می آید ناگهان شروع به چشمک زدن چراغ های جلوی ماشینش می کند. این می تواند یک سیگنال برای پایین نگه داشتن سرعت برای جلوگیری از عبور بلیط بیش از حد مجاز باشد.

3. سبک رانندگی

دلیل سوم چراغ‌های جلو توسط راننده ، نارضایتی آنها از نحوه رانندگی شما در جاده است. دارندگان خودرو تمایل دارند خیلی آهسته یا در حالت تهاجمی رانندگی کنند که خطر تصادف جاده ای را افزایش می دهد و همه را در معرض خطر قرار می دهد. توصیه می کنیم برای یافتن بهترین نکات تعمیر و نگهداری خودرو خود، به صورت آنلاین مرور کنید.

4. یک موضوع معلق

به دلیل مشغله کاری و سبک زندگی پرمشغله، ماشین شما به طور منظم تعمیر و نگهداری نمی شود که قرار است انجام شود. هنگامی که یک راننده در حال چشمک زدن چراغ‌های نور بالا به وسیله نقلیه شماست، سعی می‌کند در مورد مشکل وسیله نقلیه شما به شما هشدار دهد. این مشکل می تواند شامل چراغ های عقب خودرو ناکارآمد یا آویزان شدن سپر از موقعیت اصلی خود باشد. این یک دلیل اصلی است که چرا بیشتر تصادفات در شب اتفاق می افتد.

چرا رانندگان نور بالا به سمت شما می زنند ؟
و شاید در ماشین خود مشکلی داشته باشید

خلاصه

هنگام رانندگی در بزرگراه یا بین ایالتی، اگر با شخصی برخورد کردید که پرتوهای بالا به سمت خودروی شما چشمک می زند. راننده ممکن است بخواهد در مورد هر یک از شرایط ذکر شده در بالا سیگنالی ارسال کند. این به شما کمک می کند در آینده با احتیاط رانندگی کنید و از یک موقعیت زشت در جاده جلوگیری کنید. توصیه می کنیم این شرایط را در نظر داشته باشید.

کارستان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.