آموزش کندن آرم ماشین بدون لک و چسب مخصوص زه خودرو پژو ،پراید

0

آموزش کندن آرم های ماشین بدون لک و اثر ،روش کندن برچسب دودی شیشه ماشین ،کندن چسب دو طرفه ،طریقه چسباندن زه ماشین ،کندن ابر ضربه گیر در ماشین ،چسب زه ماشین ،کندن ضربه گیر درب خودرو ،بهترین چسب زه ماشین ،کندن زه ماشین

آموزش کندن آرم های ماشین بدون لک و اثر

آموزش تصویری کامل مراحل کندن ارم های ماشین بدون ایجاد لک و اثر-

ارم پشت ماشین رو چطوری بکنم-

بسیاری در کشور ما علاقه به کندن آرم و لوگو کمپانی های خودرو سازی از پشت خودرو را دارند و البته جالب است که بدانید این تب فقط مختص ما و شما نمیباشد بلکه در همه جای دنیا بسیاری اینگونه میپندارند که نمای خودرو بدون لوگو و آرم زیبا تر است و به همین دلیل و منظور اقدام به کندن آرم و لوگو خودرو مینمایند و بسیاری هم از نگرانی بابت افتادن خش و خط و یا ماندن اثر و لکه چنین ریسکی را متحمل نمیشوند و یا به آن دست نمیزنند و یا کار را به کاردان میسپارند . بنده نیز سال ها پیش برای کندن آرم و لوگو منحوس سایپا از صندوق ترس فراوانی داشتم تا نهایتا نتیجه آن را پسندیدم ؛ اکنون روشی را برای شما آموزش میدهیم تا به راحتی و بدون نگرانی آرم لوگو را از ماشین بکنید .

مواد لازم جهت آموزش کندن آرم های ماشین ها :

قطعه | ماده

تعداد | وزن

استون

به مقدار

دستمال

۱ عدد

کاردک

۱ عدد

لوازم و سایر ابزار کار

به تعداد

آنچه نیاز استلوازم کندن آرم های ماشین

۱-کندن ارم ماشین با سشوآر

در گام نخست با سشوآر به لوگو یا ارم حرارت بدهید ؛ این عمل باعث میشود چسب های متصل کننده خود را کمی شل کنند و به راحتی از بدنه جدا شوند .

کندن لوگوآموزش کندن آرم های ماشین

۲-روش صحیح کندن ارم ماشین

اکنون با یک وسیله اهرم مانند که تیز و برنده نباشد ؛ مانند تصاویر، برچسب های ماشین را جدا میکنیم . ترفند ایرانی ها در این موقع معمولا استفاده از لنگ خیس است ؛ به این صورت که دو طرف پارچه لنگ خیس را بکشید تا شبیه لبه تیغ شود و با حرکت مواجی (مثلا فکر کنید میخواهید با اره چوب بری تنه درخت را ببرید) لنگ را در زیر برچسب حرکت دهید و به سمت جلو پیش بروید تا اینکه کاملا کنده شود و این کار را برای تمام آرم و لوگو ها و قسمت ها انجام دهید تا نهایتا به تصویر فوق برسید .

مراحل کندنکندن آرم های ماشین


مراحل کندن آرم های ماشین

۳-چگونه لک و اثر را از سطوح پاک کنم

در آخرین گام و مرحله همانطور که در عکس مشاهده میفرمایید , جای چسب های ارم خودرو مشخص است و باقی مانده که برای از بین بردن جای برچسب بدون آسیب به رنگ خودرو ما از استون که حلال قوی چسب و.. است استفاده کرده ایم ؛ البته از بنزین هم میتوان استفاده کرد ولی استون کیفیت بهتری دارد. با یک پارچه آغشته به آستون بر روی جای لک برچسب ها بکشید تا اینکه کاملا پاک شوند و هیچ اثری باقی نماند و در آخر تصویر نهایی حاصل کار و زحمت شما خواهد بود .

رفع اثر لکروش کندن آرم های ماشین در خانه

کندن لوگوکندن آرم های ماشین

چسباندن زه درب پژو

92741.jpgچسب زه ماشینچسب زه ماشین327744.jpgچسب زه هلپراید Pride - سایپا • Re: پروژه تیونینگ 132 SL (زیبا سازی و افزودن ...تصویرنوار چسب بسته بندی | چسب زه درب خودرو - نوار چسب بسته بندی... چسب زه خودرو هل ...پراید Pride - سایپا • Re: پروژه تیونینگ 132 SL (زیبا سازی و افزودن ...اون دو تا چسب سفید رنگ هم قبل از چسباندن زه زدم رو بدنه و زه رو تراز کردم تا مطمءن باشم راست میچسبه.خانه چسب آباده (@po0oria_amini) | Instagram photos and videosچسب دوطرفه ساکا در عرضهای 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5 سانتی با

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.