آغاز فروش فوری مرحله دوم محصولات ایران خودرو / اسفند ۹۷

2

ثبت نام در روز دوم از این طرح مطابق جدول ذیل و از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه یکم اسفند ۹۷ آغاز شده و امکان ثبت نام تا تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

ثبت نام در روز دوم از این طرح مطابق جدول ذیل و از ساعت ۱۰صبح روز چهارشنبه یکم اسفند ۹۷  آغاز شده و امکان ثبت نام تا تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

عصر خودرو

لازم به ذکر است، عرضه محصولات جدول پیوست بر اساس قیمت حاشیه بازار تنظیم شده است. در این طرح نیز  افرادی که طی ۱۸ ماه گذشته از شرکت ایران خودرو محصولی را ثبت نام کرده اند امکان استفاده از این شرایط فروش را ندارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. محسن نصیر می گوید

    سلام.ما مردم ایران از شرکت ایران خودرو وسایپا می خواهیم که دلال بازی و گرانفروشی را متوقف کند چرا خودرو را به ۴برابر قیمت تمام شده قالب مردم می کنید،از دولت و مجلس می خواهیم جلوی واردات خودروهای خارجی با قیمت متوسط را باز کند و به این دلال بازی پایان دهد و تعرفه واردات خودرو را به صفر برساند و کسانیکه خودرو صفر می خرند حق فروش تا دوسال نداشته و در صورت فروش جریمه شوند،با پول پراید می توان بهترین خودروی خارجی خرید.محسن.فوق لیسانس روانشناسی.بیکار.دهه۶۰ ای .با تشکر

  2. محسن نصیر... می گوید

    سلام،واقعا هدف ایران خودرو و سایپا از شکستن رکورد گرانی خودرو چیست،پراید۱۰ تومنی را۴۰ تومن میدهند وپژو۲۰ تومنی را۷۰ وبالاتر و…افزایش ۴ الی شش برابری قیمت یعنی این شرکتها خودشان به نوعی دلال درجه۱ می باشند و در درجه دوم دلالان بازار قرار دارند،سود اسلام۱۰ درصد هست نه ۴الی ۶ برابر قیمت تمام شده.محسن.فوق لیسانس.بیکار.دهه ۶۰ ای.با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.