بیوگرافی فرناز رهنما و همسرش کیارش اعتمادی + عکس های جدید

فرناز رهنما Farnaz Rahnama متولد ۲۷ مهر ۱۳۶۰ در اصفهان ، بازیگر تئاتر و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه هنر و معماری می باشد که سالهاست در رشته ووشو فعالیت می کند و از کافه گردی ، نقاشی و مسافرت لذت می برد.او به همراه خانواده از هفت سالگی به شهر تهران مهاجرت کرده است.

بیوگرافی فرناز رهنما همسر فرناز رهنما اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بازیگران زن ایرانی خودرو بازیگران بهترین بازیگران ایرانی همسر بازیگران مجله سینما

سال ۱۳۷۹ وقتی ۱۹ ساله بودم تصمیم گرفتم وارد بازیگری شوم ، پدرم بشدت مشوق ام بود و با انتخاب رشته تئاتر راه درست برای ورود به این عرصه را انتخاب کردم.دوره ای هم در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت کردم.

از تئاتر تا جلوی دوربین

فعالیت جدی ام از سال ۱۳۸۴ در ۲۴ سالگی با نمایش چشم اندازی از پل شروع کرد تا اینکه یکسال بعد با سریال زیرزمین علیرضا افخمی جلوی دوربین رفت.

شهرت

خانم رهنما در سال ۱۳۸۹ وقتی ۲۹ ساله بود با سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در نقش نازنین فرهمند چهره اش شناخته شد.

ازدواج

فرناز رهنما در سال ۱۳۸۸ وقتی ۲۸ ساله بود با کیارش اعتمادی (اعتماد سیفی) آهنگساز ازدواج کرد ، این دو به مدت ۹ سال با هم دوست بودند.

ماجرای آشنایی با همسر

حدود ۲۰ سال داشتم که با شوهرم آشنا شدم ، حدود ۹ سال از آشناییمان که گذشت باهم ازدواج کردیم و از اینکه با پختگی تصمیم به ازدواج گرفتم ، خوشحالم.من در حال تحصیل در رشته نمایش دانشکده هنر و معماری بودم و همزمان برادر همسرم نیز در رشته نقاشی تحصیل می کرد که آشنایی مختصری باهم داشتیم.ایشان من و کیارش را باهم آشنا کرد که در نهایت به دوستی و ازدواج ختم شد.

جا ماندن از ماه عسل

سعی کردیم سفر ماه عسل مان را طوری تنظیم کنیم که بتوانیم به عروسی دوستم که قرار بود در ترکیه برگزار شود برسیم.برای صبح روز عروسی بلیط گرفتیم و به فرودگاه رفتیم و در کافه تریای فرودگاه نشستیم و با خیال راحت چای خوردیم و عکس گرفتم و متوجه گذر زمان نشیدم.در نهایت یه ربع مانده به پرواز متوجه شدیم که دیگه امکان سوار شدن نداریم و جا ماندیم.

علاقه به سفر

به شدت علاقمند و اهل مسافرت هستم ، اگر فرصت کنم حتما برای مسافرت برنامه ریزی می کنم این علاقه به حدی است که دوست دارم همیشه در سفر باشم.بازی اسم و فامیل را در سفر را اصولا دوست دارم و پانتومیم و حتی به کلمه سازی و مشاعره هایی که خیلی سخت نباشد علاقه مندم.

ووشو و تفریح مشترک

من از نوجوانی ورزش را ترک نکردم و الان هم با همسرم در ووشو بصورت مشترک فعالیت می کنم ، ووشو ورزشی رزمی و جذاب است.تفریح دیگرمان آشپزی است و خیلی از انجام آن بسیار لذت می برم ، خودم از پیتزا و کیک توت فرنگی که درست می کنم خیلی تعریف می کنم.

نسبت با بهاره رهنما

من با خانوم بهاره رهنما که همکاریم ، نسبت فامیلی ندارم ، خانواده ایشان اهل اراک و خانواده من اهل اصفهان هستند.حتی تلفظ نام خانوادگی ما نیز تفاوت در خواندن با کسره و فتحه دارد اما با این تفاوت ها دوستان خوبی هستیم.

رستوران گردی

همیشه سعی می کنم در طول هفته حتما زمانی را برای کافه گردی و رفتن به رستوران با همسرم و با چند از دوستانم اختصاصی بدهم.پایه زندگی مان را روی احترام و صداقت گذاشته ایم و فکر می کنم اینکه توانستیم این همه سال کنار هم باشی و زندگی خوبی داشته باشیم به همین خاطر است.

عمل زیبایی بینی

سال ۷۶ در ۱۶ سالگی وقتی دانش آموز مقطع دبیرستان بودم متوجه شدم تنفس از راه بینی برایم سخت شده و هنگام نفس کشیدن بینی ام سوت می کشد.بنابراین به دکتر مراجعه کردیم که متوجه شدم بینی ام در کودکی شکسته و به دلیل اینکه خونریزی و درد نداشته کسی متوجه نشده بود.

از رنو تا ویتارا

اولین ماشینی که داشتم در ۲۰ سالگی رنو بود ، دو سال بعد شد پراید هاچ بک ، بعد پراید صندوق دارد ، سپس ۲۰۶ خریدم و الان ویتارا مشکی دارم.

کار سینمایی

منبع:فوتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.