بیوگرافی نازنین کیوانی و همسرش آرش مهاجر + عکس های جدید

0

نازنین کیوانی متولد ۲ شهریور ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اس .فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر مشهد می باشد که بدون تجربه تئاتری از ۲۷ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا در تلویزیون می درخشید.

تک فرزند و شروع کار

نازنین کیوانی (Nazanin keivani) در یک خانواده سه نفره بعنوان تک فرزند به دنیا آمده است او اولین بار در سال ۱۳۹۴ وقتی ۲۷ ساله بود بدون هیچ تجربه قبلی در سریال «احضار» به کارگردانی و تهیه کنندگی رامین عباسی زاده اولین بار جلوی دوربین رفت.

دوری و بازگشت به بازیگری

بعد از دو سال دوری خودخواسته از عرصه بازیگری سال ۱۳۹۷ با سریال مینو در نقش «ساره» یکی از شخصیت های اصلی سریال به قاب تلویزیون بازگشت. یان مجموعه به کارگردانی امیر مهدی پور وزیری و محصول موسسه هنری «اوج» بود.

 

ازدواج و دخترش

نازنین کیوانی چند سالی است با آرش مهاجر مدل و بازیگر ازدواج کرده است که ثمره این زندگی یک دختر بنام آیناز احمدزاده متولد سال ۱۳۸۸ دارد.

عکس نازنین کیوانی و همسرش

آرش مهاجر

آرش مهاجر متولد ۲۳ تیر ۱۳۶۵ در شیراز یک فتومدل تجاری بین المللی است که بیشتر با برندهای معتبری چون ماکسیم برای پوشاک آقایان همکاری می کند .ایشان نیز در کنار فعالیت مدلینگ ، چندین تجربه بازیگری حرفه ای را دارد.

کار سینمایی

نازنین کیوانی در ادامه فعالیت های خود بازی در سریال «تک سواران» به کارگردانی مسعود تکاور را تجربه کرد سپس در فیلم «ما همه باهم هستیم» نیز حضور داشت.

شهرت از چوب خط تا سرجوخه

ایشان در سال ۱۳۹۹ با سریال «چوب خط» به قاب تلویزیون بازگشت و سال ۱۴۰۰ هم با سریال سیاسی امنیتی «سرجوخه» در تلویزیون حاضر است.

 بیوگرافی نازنین کیوانی همسر نازنین کیوانی اخبار بازیگران ازدواج بازیگران اینستاگرام بازیگران بازیگران زن ایرانی بازیگران معروف بیوگرافی بازیگران عکس جدید بازیگران

سرگرمی ها

این بازیگری از نقاشی و ورزش بعنوان فعالیت های اوقات فراغت خود اشاره می کند و می گوید بیشتر این کارها حرفه ای نیست و جنبه تفریحی و سرگرمی برایم دارند.

ایسنتاگرام و حامی حیوانات

نازنین کیوانی در شبکه اجتماعی خود نیز بسیار فعال است، او فعالیت ها و روزمرگی خود را با هوادارانش در میان می گذارد و به شدت حامی حیوانات می باشد.

بیوگرافی نازنین کیوانی بازیگر

 نازنین کیوانی

کرونا و تلاش برای حال خوب

مدتی است این جمله را در ذهنم مرور می کنم ؛ سرگرم خودت و عاشق احوال خودت باش ، اما اینگه چرا این جمله را مخصوصا این روزها مدام در ذهنم تکرار می کنم مربوط می شود به خبرهایی که این روزها نه تنها خوب نیست بلکه حاکی از شراط بد و پر از التهام جهان است./فوتوکده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.