تراکتورسازی ایران ۹۸ درصد نیاز بازار کشور را تامین می‌کند

0

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز گفت:۴۰ هزار کشاورز متقاضی، چشم به راه تسهیلات بانکی دولت برای خرید تراکتور هستند.

آقای ناصر قربانیان گفت: تولیدات تراکتورسازی ایران ۹۸ درصد نیاز جامعه کشاورزی و متقاضیان این بخش را تامین می‌کند بنابراین اختصاص تسهیلات بانکی برای خریداران ماشین آلات این مجموعه ضروری بنظر می‌آید.

مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز می گوید: از ۶ ماهه دوم سال گذشته اعطای تسهیلات به تولیدات تراکتورسازی متوقف شد که تمامی کارشناسان صنعت کشاورزی معتقدند کشاورزان جزو اقشار کم درآمد محسوب می‌شوند که نیازمند توجه و حمایت برای سرپا نگه داشتن و تداوم بخشی به فعالیتشان هستند بنابراین توقع غیرممکنی است که انتظار داشته باشیم رشد وترقی صنعت کشاورزی با قطع تسهیلات و صرفاً با آورده کشاورز اتفاق بیفتد.

اخبار شرکت تراکتورسازی ایران مدیر عامل شرکت تراکتورسازی ایران مزایده شرکت تراکتورسازی ایران قیمت تراکتور ۴۷۵ استخدام تراکتورسازی ایران انواع تراکتور بهترین تراکتور فروش اقساطی تراکتور برترین شرکت های خصوصی ایران بزرگترین شرکت های ماشین سازی تاریخچه شرکت های ایرانی شرکت های ایرانی شرکت های بزرگ ایران مشخصات تراکتور MF۲۴۰ مدیر عامل تراکتورسازی ایران قیمت محصولات تراکتورسازی ایران

او می گوید: اختصاص ۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی طی امسال در جهت حمایت از کشاورزان برای خرید ماشین آلات از جمله تراکتور ضروری است.

به گفته مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی تبریز پارامتر‌های توزیعی این تسهیلات باید براساس آمار ارقامی تولیدات، خریداران و متقاضیان واحد‌های تولیدکنندگان صورت گیرد نه اینکه با نگاه مغرضانه و دادن این اعتبارات به واحد‌های تولیدی که نه توان تولیدی و نه متقاضی برای استفاده از محصولاتشان وجود دارد دست کشاورزان واقعی برای استفاده از این اعتبارات حمایتی را کوتاه کنیم.

تراکتورسازی به نوبه خود و به عنوان یک تولیدکننده، تامین نیاز همه کشاورزان کشور را در برنامه کاری خود قرار داده و حال بنظر می‌رسد جای خالی سایر ارگان‌ها و نهادی‌های حمایتی از جمله وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از کشاورزان محسوس می‌باشد تا با بالا زدن آستین همت، ضمن تامین نیاز‌های مالی کشاورزان از جمله با تخصیص تسهیلات، تامین امنیت غذایی تک تک ایرانیان را با قاطعیت ممکن سازند.

اقدام سال گذشته تراکتورسازی در عرضه مستقیم تراکتور به کشاورزان به عنوان تصمیمی در جهت حمایت از کشاورزان یاد می‌شود.

ایجاد فضای لازم برای دسترسی آسان و بدون واسطه کشاورزان به ماشین آلات مورد نیاز به قیمت کف کارخانه، زمینه را برای حذف دلالان این بخش، کاهش چشم گیر قیمت بازار آزاد و از بین بردن بازار سیاه چندین سالة تراکتور فراهم آورد که به واسطه برخی تصمیمات غیرکارشناسی و نامسئولانة تعدادی افراد سودجو بوجود آمده بود.

منیع»باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.