مزایای نصب مانیتور سقفی سمند

0

به دلیل وسعت دیدی که مانیتور سقفی سمند دارد، برای بسیاری از افراد به خصوص رانندگانی که سرنشینان عقب دارند، استفاده از این نوع مانیتور بهتر از مانیتور تصویری روی داشبورد است.

امروزه مانیتور سقفی ماشین یکی از سیستم های پر طرفدار برای خودرو های مختلف به شمار می آید. زیرا شما فرض کنید می خواهید به همراه دیگر اعضای خانواده به یک سفر بروید. زمانی که شما در حال رانندگی هستید شما و نفر بغل دستی که در کنار راننده نشسته است، می توانید از مانیتور ماشین استفاده کنید. در حالی که سرنشینان عقب نمی توانند تصاویر مربوط به مانیتور را ببینند. در صورتی که با داشتن مانیتور سقفی هر 7 سرنشین ماشین به یک اندازه می توانند از مانیتور خودرو بهره ببرند.

انواع مانیتور ماشین مانیتور سقفی سمند قیمت مانیتور سقفی سمند نصب مانیتور سقفی سمند مانیتور سقفی خودرو قیمت مانیتور اندروید قیمت مانیتور سقفی قیمت مانیتور خودرو

به همین علت است که امروزه شما مشاهده می کنید که در بسیاری از خودرو ها علاوه بر مانیتوری که بر روی داشبورد ماشین نصب شده است، اکثر ماشین ها دارای مانیتور سقفی یا مانیتور های پشت صندلی مخصوص سرنشینان عقب هستند.
سیستم عامل مانیتور سقفی سمند اندروید است و موجب می شود تمامی امکانات فضای اندروید در اختیار راننده قرار بگیرد. به این ترتیب از طریق شخصی سازی و نصب تمامی نرم افزار های اندروید مورد نیاز کاربر استفاده وی از تلفن همراه خود به حداقل می رسد.
به عنوان مثال راننده ای که مانیتور سقفی سمند در داخل خودروی خود دارد، به راحتی می ‌تواند با نصب برنامه های مسیریاب مانند گوگل مپ و یا ویز مسیر مورد نظر خود را از داخل مانیتور تصویری خود مشاهده کند.
علاوه بر آن برنامه های پخش تلویزیونی مانند تلوبیون و فیلیمو و مشابه آن از جمله اپلیکیشن های مفید دیگری هستند که می ‌توان بر روی پخش تصویری سمند نصب کرد و به صورت آنلاین به صدها شبکه ایرانی و خارجی دسترسی پیدا کرد.

علاوه بر مزایایی که در تیتر قبلی عنوان شد، شما می توانید بر روی مانیتور سقفی خودروی خود برنامه های مفید بسیار دیگری را از طریق پلی استور مانند وضعیت آب و هوا، ارتفاع سنج، برنامه های تاکسی آنلاین مانند اسنپ و امثال آن را نصب کنید و از مزایای متعدد این مانیتور سقفی بهره مند شوید.

از دیگر مشخصات فنی مانیتور های سقفی سمند آن است که قابل نصب بر روی کلیه خودرو های شاسی بلند هستند. دوم این که این مانیتور ها کاملاً تاشو بوده و به راحتی می توانید در هنگام خروج از ماشین آن را جمع کنید. به صورتی که از بیرون ماشین اصلاً قابل رویت نباشند.
این مانیتور های سقفی در اندازه‌ های ۹.۵ اینچ و ۱۰.۲ اینچی در بازار وجود دارند و کیفیت تصویر آن ها در حد ال سی دی و TFT می باشد.
نور پس زمینه ال ای دی دارند و روشنایی آن ها در حد CD/M 350 است. رزولوشن تصویر مانیتور های سقفی در حد 800 *480 است و قابلیت پخش بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری مانند JPE،MP4 ، MP3 ، AVI ، DivX ، DVDرا دارند.
دارای ریموت کنترل هستند و قابل اتصال به مانیتور جلو نیز می باشند. ضمن آن که دارای ورودی یو اس بی و اس دی کارت یا کارت حافظه نیز می باشند و قابلیت بازی های اندرویدی را هم دارند.

قیمت مانیتور سقفی سمند

با این همه امکانات و ویژگی های منحصر به فرد و جالب انواع مختلفی از مانیتور های سقفی سمند در رنگ ها و قیمت های مختلف در بازار دیده می شوند. از قیمت 7.430.000 تومان در مدل های 10.2 اینچی مانیتور سقفی تا قیمت های بالاتر از برند وینکا که کیفیت های پخش بالاتر و امکانات نرم افزاری بیشتری دارند.

نکته جالب در مورد مانیتور سقفی سمند آن است که این سیستم مانند مانیتور های معمولی خودرو کار می ‌کند و می تواند به مانیتور اصلی خود نیز متصل شود. حتی می‌ توان آن را با سیستم صوتی و تصویری ماشین ترکیب نمود. زیرا برای سرنشینان عقب خودرو دیدن صفحه نمایش مانیتور روی داشبورد سخت است. در حالی که مانیتور های سقفی به سادگی توسط همه سرنشینان صندلی عقب قابل مشاهده می باشند.
حتماً شما نیز مشاهده کرده اید که مانیتور های سقفی به صورت تاشو از سقف ماشین آویزان می شوند و در نتیجه می توان هنگام ورود و خروج آن ها را جمع کرد. تا در زمانی که راننده در خودرو حضور ندارد، وجود مانیتور سقفی در ماشین سارقین را برای دزدی به وسوسه نیاندازد.
البته این نکته را هم خوب است بدانید که مانیتور های سقفی برای خودرو هایی که اتاق آن ها بزرگ است، مانند خودرو های شاسی بلند مناسب تر است تا خودرو هایی که اتاق آن ها به نسبت کوچک تر است.
مسلما است که فروشگاه های مجاز و با سابقه در زمینه فروش و نصب مانیتور های سقفی سمند می توانند گزینه های عاقلانه تری به نسبت دیگر مراکز باشند. اگر چه برخی مراکز غیر تخصصی یا کم تجربه ممکن است با قیمت پایین تر این مانیتور ها را به شما عرضه کنند، ولی امکان بروز اشکالات فنی احتمالی در آینده وجود دارد.

جمع بندی

امروزه مانیتور های سقفی ماشین یکی از سیستم های پر طرفدار برای خودرو های مختلف به شمار می آید. زیرا شما فرض کنید می خواهید به همراه دیگر اعضای خانواده به یک سفر بروید. زمانی که شما در حال رانندگی هستید شما و نفر بغل دستی که در کنار راننده نشسته است، می توانید از مانیتور ماشین استفاده کنید. در حالی که سرنشینان عقب نمی توانند تصاویر مربوط به مانیتور را ببینند. در صورتی که با داشتن مانیتور سقفی هر 7 سرنشین ماشین به یک اندازه می توانند از مانیتور خودرو بهره ببرند.

به همین علت است که امروزه مشاهده می کنید که در بسیاری از خودرو ها علاوه بر مانیتوری که بر روی داشبورد ماشین نصب شده است، اکثر ماشین ها دارای مانیتور سقفی یا مانیتور های پشت صندلی مخصوص سرنشینان عقب هستند.

سیستم عامل مانیتور سقفی سمند اندروید است و موجب می شود تمامی امکانات فضای اندروید در اختیار راننده قرار بگیرد. به این ترتیب از طریق شخصی سازی و نصب تمامی نرم افزار های اندروید مورد نیاز کاربر استفاده وی از تلفن همراه خود به حداقل می رسد.
از دیگر مشخصات فنی مانیتور های سقفی سمند آن است که قابل نصب بر روی کلیه خودرو های شاسی بلند هستند. کاملاً تاشو بوده و به راحتی می توانید در هنگام خروج از ماشین آن را جمع کنید. به صورتی که از بیرون ماشین اصلاً قابل رویت نباشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.