قیمت سانگ یانگ رکستون g4 +مشخصات فنی Sangyong G4 Rexton

1

معرفی خودرو، مشخصات فنی رکستون g4 ،محصولات رامک خودرو، ماشین های شاسی بلند موجود در ایران،قیمت شاسی بلند، قیمت سانگ یانگ جدید ،قیمت رکستون g4

قیمت سانگ یانگ رکستون g4 +مشخصات فنی Ssangyong G4 Rexton

مشخصات سانگ یانگ رکستون ۲۰۱۸ و Ssangyong G4 Rexton – ۲۰۱۷
سانگ یانگ قدیمی ترین خودروساز و تنها تولید کننده اختصاصی SUV و خودروهای ۴x4 کره جنوبی در روز افتتاحیه نمایشگاه سئول ۲۰۱۷ از رکستون G4 گل سرسبد شاسی بلندهای بزرگ خود رونمایی کرد . چشم انداز فروش این شرکت برای این شاسی بلند بزرگ در بازارهای جهانی ، با هدف تکرار آنچه که تیوولی برای نام تجاری سانگ یانگ انجام داد، می باشد.
سانگ یانگ رکستون از لحاظ ظاهری طراحی رکستون G4 با مدل مفهومی خود یعنی LIV-2، تغییرات قابل توجهی دارد از جمله جلو پنجره خودرو، چراغ های پیشانی و روکش فلزی سیاه بدنه و همچنین جایگزینی لوگوی خودروهای لوکس سانگ یانگ در جلوی ماشین می باشد.
رکستون G4 با طول ۴۸۵۰ mm، عرض mm 1920 ، و ارتفاع mm 1800 و فاصله ی دو محور ۲۸۶۵mm با موتور ۲.۲ لیتری دیزلی XDi220 هفت سرعته اتوماتیک مرسدس با قدرت ۱۷۵ اسب بخار و گشتاور ۴۲۰ نیوتن متر و یا موتور بنزینی ۲ لیتری توربو شارژ GDI بسیار پربازده با شش دنده اتوماتیک و قدرت ۲۲۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر قطعا گل سرسبد شاسی بلندهای بزرگ سانگ یانگ خواهد بود .
http://www.businesskorea.co.kr/sites/default/files/styles/large/public/field/image/G4%20%EB%A0%89%EC%8A%A4%ED%84%B4_%EB%8C%80%EC%8B%9C%EB%B3%B4%EB%93%9C%20%281%29.jpg?itok=LAcfch1s
سخنگوی شرکت سانگ یانگ موتور جناب آقای Choi Jhong-slk با سمت مدیریت عامل سانگ یانگ در اولین سخنرانی جهانی خودروی G4 رکستون در روز افتتاحیه اعلام کرد: “پس از تیوولی که استانداردهای جدید و جهانی یک شاسی بلند کوچک را داشت ، پلت فرم جدید رکستون نقش تیوولی را برای احیای شاسی بلند های بزرگ شرکت با استراتژیهای بلند مدت خواهد داشت. “سپس ادامه داد “هدف ما ساخت یک سری کامل از suv ها با معرفی یک محصول جدید به صورت سالانه در چند سال آینده خواهد بود، از جمله خودروهای پیکاپ جدید، هم چنین توسعه خودروهای الکتریکی و EV تمرکز بر ساخت خودرو های سازگار با محیط زیست برای آینده، را در برنامه های خود خواهیم داشت. با افزایش تقاضای جهانی برای اتومبیل های آفرود و قوی با عملکرد و ایمنی بالا و قابلیت بکسل خوب ، رانندگی عالی و مناسب برای اوقات فراغت، شرکت سانگ یانگ این موارد را در طراحی بدنه و موتور این خودرو بی نظیر رعایت کرده است. G4 رکستون، به شدت روی ویژگی های ایمنی تاکید دارد سانگ یانگ با همکاری شرکت POSCO (معتبرترین شرکت کره ای ساخت فولاد) در ساخت این خودرو ازفولاد ۱.۵ Gpa ، در ساختار بدنه و چهار ستون استفاده کرده که باعث سفتی بیشتر و پیچش و وزن کمتر بدنه و بهره وری بهتر سوخت خودرو می شود و ویژگی های مانند استفاده از ۶۳% فولاد با مقاومت بالا (AHSS) برای ایجاد قدرت بدنه و وجود نه کیسه های هوا از جمله کیسه های هوا راننده، زانویی ، کیسه های هوایی اطراف و ردیف دوم.
همچنین سیستم های ایمنی بسیار پیشرفته که در خودروهای روز و لوکس استفاده میشود مانند سیستم پیشرفته کمک راننده ، سیستم ترمز اضطراری ،سیستم کمک به تغییر لاین رانندگی ، سیستم هشدار ترافیک عقب و تشخیص نقطه کور و … دارای امکانات ایمنی بالایی می باشد.
https://preview2.netcarshow.com/SsangYong-Rexton-2018-ig.jpg
رکستون G4 دارای فضای داخلی بزرگ و بسیار لوکس پوشیده شده از چرم ناپا (Nappa) ، است و به لطف طراحی بسیار عالی این خودرو و استفاده بهینه از فضای داخل میتوان ادعا کرد این خودرو دارای بزرگترین فضای پا برای مسافران می باشد. صفحه نمایش لمسی بزرگ ۹.۲ اینچی HD، و با برنامه های مخصوص اپل و خدمات معکوس آندروید کاربران می توانند دستگاه آندروید خود را با وای فای برای افزایش راحتی ارتباط از طریق این سیستم برقرار کنند . از دیگر ویژگیهای این خودرو وجود ۱۰ بلندگو بی نهایت با کیفیت ، و سیستم سه بعدی AVM (دوربین دید ۳۶۰ اطراف در مونیتور خودرو) می باشد . شرکت سانگ یانگ دلیل برگزیدن نام “G4” را برای رکستون جدید اعلام کرد: “G4 ” مخفف” Great 4 Revolution “این نام به ۴ ویژگی برتر این SUV اشاره دارد : رانندگی، ایمنی، استایل و تکنولوژی بالا.
http://www.smotor.com/en/med_cen/news/__icsFiles/artimage/2017/05/31/4.jpg
SsangYong Rexton is 4,850mm long, 1,920mm wide, 1,800mm high, and has a 2,865mm wheelbase.
قیمت احتمالی و اطلاعات فنی رسمی رکستون G4 اعلام نشده است . با وجود اینکه کاملاً مشخص است که پیشرانه نصب شده روی سانگ یانگ رکستون جدید رامک خودرو چه پیشرانه‌ای خواهد بود، اما حدس زدن در مورد قیمت این خودرو کار دشواری است و باید تا عرضه این خودرو صبور باشیم. اما با یک حساب سر انگشتی می‌توان حدس زد که قیمت این شاسی بلند جدید رامک خودرو در حدود ۲۲۰ میلیون تومان خواهد بود که در این صورت رقیب خودروهایی چون هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، میتسوبیشی اوتلندر است و چهره به روز این خودرو و پیشرانه قدرتمند آن می‌تواند رقابتی داغ و نفس گیر با بین این رنج قیمتی پرهیجان ایجاد کند.
سانگ یانگ رکستون Ssangyong G4 Rexton
ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. بنده می گوید

    به نام خدا
    باعرض شرمندگی
    بحثم درمورد اون مطلبی که از کوروش نقل قول میکنید
    اگه منبعشو پیداکردید به مام بگید
    واقعا جای شرم داره دیگه انقدر نژاد پرستی

    تنها منبعی که خیلی مانور میدن روش کتیبه کوروشه که بت پرست بوده به گفته خودش حالا این حرفارو حتما از عالم قبر میفرمان
    التماس تفکر بزرگواران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.