آموزش نحوه تعویض روغن گیربکس اتوماتیک بسترن B50F

0

بسترن B50F به کمک موسسه طراحی ایتال دیزاین شکل گرفته است و از نظر ظاهری نسبت به دیگر ماشین های چینی با سلیقه متفاوتی طراحی شده است که در نگاه بیننده جذاب به نظر می رسد و بسترن B50F را هم لوکس و خشن و زیبا به نمایش می گذارد .

 قیمت بسترن b50f  مشخصات بسترن B50F  آموزش تعویض روغن گیربکس اتومات  روغن گیربکس مناسب بسترن B50F  آموزش تعویض روغن  آموزش تعمیر و سرویس خودرو  سرویس روغن گیربکس بسترن B50F

موتور ۱.۶ لیتری این مدل از تولیدات فولکس‌واگن بوده و در مدل BORA ساخت این شرکت استفاده می‌شود و در حال حاضر در یک مجموعه و به طور مشترک توسط شرکت FAW و فولکس‌واگن ساخته می‌شود. اما پیشرانه ۱.۸ لیتری این خودرو بنا به ادعای رسانه‌های چینی توسط خود شرکت FAW توسعه یافته است.

در حال حاضر B50F و یا همان آسا از یک نمونه ۶ دنده تیپ ترونیک بهره می‌برد که از تولیدات شرکت AISIN ژاپن است. لازم به گفتن نیست که این سازنده در حال حاضر تأمین‌کننده گیربکس خودروهایی همچون لکسس، مزدا، پورشه، MG و… است. جالب اینجاست که نماینده ایرانی آسا در وهله اول مدل غیر فیس لیفت آن را وارد کشور نمود که چندان هم مورد استقبال بازار قرار نگرفت، این مدل از موتور ۱.۶ لیتری ۸ سوپاپ و ۱۰۲ اسبی سود می‌برد و گیربکس آن نیز ۵ دنده اتوماتیک بود. خوشبختانه در حال حاضر آخرین نسخه و نسخه فیس لیفت شده آن که از پیشرانه‌ای ۱.۸ لیتری و ۱۶ سوپاپ سود می‌برد مورد ثبت‌نام متقاضیان قرار می‌گیرد.

قابل توجه دارندگان خودرو بسترن B50F
خودروهای اتوماتیک مجموعه سرویسکار با تهیه این رابط قادر به انجام تعویض کامل روغن گیربکس بسترن شده است و اماده خدمت به شما عزیزان می باشد .
قیمت بسترن b50f مشخصات بسترن B50F آموزش تعویض روغن گیربکس اتومات روغن گیربکس مناسب بسترن B50F آموزش تعویض روغن آموزش تعمیر و سرویس خودرو سرویس روغن گیربکس بسترن B50F
موجود بر خلاف خودروهای بسترن جهت خنک شدن روغن گیربکس اتوماتیک که به وسیله دو عدد شلنگ روغن گیربکس را به یک رادیاتور اضافی که در رادیاتور موتور این خودروها تعبیه شده می فرستد ودر آنجا دمای روغن گیربکس را پایین می آورد و روغن خنک شده دوباره به گیربکس فرستاده می شود ولی در خودرو بسترن اینگونه نیست بلکه یک رادیاتور جداگانه روی گیربکس نصب شده و روغن گیربکس در ان حرکت می کند و دو شلنگ آب از رادیاتور موتور به رادیاتور اضافه شده وصل می شود و عمل پایین آوردن دمای روغن را انجام می دهد . جهت تعویض روغن گیربکس این خودرو نیاز است که رادیاتور جدا و یک رابط به جای آن بسته شود که به وسیله این رابط دستگاه ساکشن کیربکس به خودرو وصل شده و ارتباط شلنگ های رفت و برگشت روغن از دستگاه به گیربکس خودرو امکانپذیر می شود.
کارستان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.