قدرتمندترین برند خودرویی دنیا چیست ؟

0

یک بررسی برند جهانی جدید نشان می دهد که فراری قدرتمندترین برند خودرویی دنیا است.

فهرست مطالب

تصویر قدرتمندترین برند خودرویی دنیا مشخص شد

 این خودروساز ایتالیایی هم چنین چهارمین برند قدرتمند دنیا در تمام صنایع است و تنها از برندهای لگو، گوگل و نایک پایین تر است. این رتبه بندی توسط Brand Finance منتشر شده که یک شرکت پیشرو در ارزیابی و مشاوره استراتژی است که برندهای صدها شرکت بزرگ جهانی را ارزیابی می کند.

هر برند در ابتدا از نظر قدرت/توانایی خود و بر اساس فاکتورهایی همچون سرمایه گذاری بازاریابی، شهرت، وفاداری، رضایت کارکنان و محبوبیت شرکت ارزیابی می شود و سپس رتبه ای تا AAA+ به آن اعطا می شود.

تصویر مرتبط

به گفته Brand Finance، قدرت برند فراری در سال جاری سه امتیاز ارتقا یافته و به ۹۲ رسیده است که در نتیجه این امر رتبه بالای AAA+ را دریافت کرده است.

از دیگر برندهای خودرویی این لیست می توان به پورشه با امتیاز ۸۶، فولکس واگن و سئات با امتیاز ۸۴.۹ و سپس بی ام و (امتیاز ۸۴.۵)، رنو (امتیاز ۸۴.۲)، فورد (امتیاز ۸۳.۳)، تویوتا (امتیاز ۸۳.۱)، رولز رویس (امتیاز ۸۳) و لامبورگینی (امتیاز ۸۲.۳) اشاره کرد.

مدیر عامل Brand Finance، David Haigh گفت: “این حقیقت که فراری توانسته به افزایش درآمد برسد بدون آن که قدرت برند خود را به خطر بیاندازد نشان می دهد که این خودروساز فرمول مناسب بهره برداری پایدار از ارزش برند به منظور به حداکثر رساندن ارزش سهام را یافته است.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.