5 مرد شیادی که مشروبات الکلی مرگبار می‌ساختند + عکس

0

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری پنج نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکلی در این شهرستان و پلمب یک گارگاه خبر داد.

 اخبار کرج  اخبار البرز  اخبار تهران  مشروبات الکلی  اخبار حوادث کرج  اخبار حوادث تهران

سرهنگ مجید عسگری نیا گفت: درپی فوت یک نفر از شهروندان شهرستان بهارستان بر اثر مسمویت ناشی از مصرف مشروبات الکلی سمی، تیم ویژه‌ای برای بررسی این موضوع تشکیل شد.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران پلیس مشخص شد که چند نفر دیگر هم بر اثر استفاده از مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده‌اند.

فرمانده انتظامی بهارستان گفت: با بررسی‌های پلیسی مشخص شد که فرد فوت شده از شخصی در محله «سلطان آباد» اقدام به تهیه مشروبات الکلی کرده است که بلافاصله با هماهنگی‌های قضایی این شخص دستگیر شد.

سرهنگ عسگری نیا افزود: با اعتراف فرد دستگیر شده، چهار نفر دیگر از عوامل تهیه و توزیع مشروبات الکلی تقلبی و سمی شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و هر پنج متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس بهارستان با بیان اینکه مقادیری مشروبات الکلی از محل اختفای متهمان کشف شد، گفت: در این خصوص یک واحد گارگاه تهیه مشروبات الکلی تقلبی پلمب و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.