خودروسازانی که در نمایشگاه خودرو مشهد 1402 حضور دارند

0

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد در آستانه برگزاری قرار دارد اما کدام شرکت‌های خودروسازی در این نمایشگاه حاضر می‌شوند؟

 نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد
 نمایندگی ایران خودرو مشهد
 نمایندگی مدیران خودرو مشهد
 اخبار مشهد

 

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد در شهریورماه امسال در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود و تا امروز بسیاری از خودروسازان ایرانی و شرکای خارجی آن‌ها برای حضور در مشهد اعلام آمادگی کردند.

نمایشگاه خودرو مشهد به دلیل این‌که یکی از مهمترین نمایشگاه های خودرو کشور محسوب می شود، همواره از سوی فعالان صنعت خودرو سبک و سنگین با استقبال روبرو بوده است.

در آخرین به‌روزرسانی که از لیست شرکت‌های حاضر در نمایشگاه خودرو مشهد منتشر شده است، شاهد حضور شرکت‌های آرین پارس موتور، بهمن موتور، کرمان موتور، ایلیا موتور، گروه خودروسازی سایپا، گروه صنعتی ایران خودرو و تیگارد موتور در حوزه خودروهای سواری و سبک هستیم.

خودروسازان تجاری نیز در نمایشگاه خودرو مشهد حضور پررنگی دارند که می‌توانیم به بهمن دیزل، آرین دیزل، خودروسازی اسنا، سیبا موتور، گروه صنعتی آمیکو، گروه خودروسازی مایان، پادران موتور، کامل دیزل، خودروسازی زامیاد و سایپا دیزل به عنوان تولیدکنندگان اصلی پیکاپ، کامیونت، کامیون، کشنده و اتوبوس اشاره کنیم.

باوجود این‌که نمایشگاه مشهد صرفا به خودرو مربوط می‌شود اما شاهد حضور نیکران موتور و ایران دوچرخ به عنوان تولیدکنندگان موتورسیکلت نیز خواهیم بود.

 بیست و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد از ۹ تا ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد برگزار می شود و پذیرای عموم علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

پرشین خودرو
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.