مدت زمان گارانتی محصولات فونیکس fownix مدیران خودرو

0

سرویس ادواری مدیران خودرو 1402 / ارائه بیش‌ترین گارانتی در بازار خودرو کشور توسط فونیکس

برند فونیکس با گارانتی طولانی مدت خود که از همه رقبای بازار خودرو ایران نیز بیشتر است، استاندارد جدیدی را برای قابلیت اطمینان و خدمات پس از فروش تعیین کرده است.

ضمانت محصول، گواهی بر تعهد تزلزل ناپذیر برند فونیکس نسبت به کیفیت و رضایت مشتری است. فونیکس گارانتی ۷ ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتری را برای تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید، تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس ارائه می‌دهد. همچنین به عنوان یک امتیاز اضافی، فونیکس یک بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۵ ساله یا ۱۰ نوبت را ارائه می‌دهد که تجربه بهتری را برای مشتریان رقم می‌زند.

اما دارندگان محصول پلاگین-هیبرید فونیکس، امتیاز بیش‌تری خواهند داشت. باتری تیگو ۸ پرو پلاگین-هیبرید نیز تا ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر از گارانتی فونیکس بهره می‌برد. نکته قابل توجه دیگر در مورد این خودرو، نصب رایگان یک ایستگاه شارژ خانگی از جانب واحد Home Service این برند، در کنار تقدیم یک شارژر همراه به مشتریان است.

تیگو ۷ پرو، نیز با گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزارکیلومتری عرضه می‌شود. برای تکمیل این گارانتی، فونیکس یک پکیج تعمیر و نگهداری رایگان ۲ سال یا ۶ نوبت را ارائه می‌دهد. این خدمات پس از فروش جامع تضمین می‌کند که دارندگان تیگو ۷ پرو می‌توانند از تجربه رانندگی بی‌نگرانی لذت ببرند، که با پشتوانه تعهد فونیکس به عالی بودن ضمانت می‌شود.

فونیکس اف‌ایکس ، محصول اسپرت و جوان‌پسند فونیکس، با گارانتی قابل توجه ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر ارائه می‌شود که به مالکان اطمینان پایداری در عملکرد خودرو را می‌دهد. بسته تعمیر و نگهداری رایگان ۲ سال یا ۶ نوبت نیز برای فونیکس اف‌ایکس ارائه می‌دهد. این پشتیبانی جامع پس از فروش تضمین می کند که دارندگان فونیکس اف‌ایکس می‌توانند از تجربه رانندگی خود لذت ببرند، با این اطمینان که فونیکس متعهد به رضایت آنهاست.

تعهد این برند به کیفیت، دوام و خدمات استثنایی به مشتریان، فونیکس را به عنوان نامی پیشرو در صنعت خودرو متمایز می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.