اولین فراخوان سراسری ام وی ام X55 پرو توسط مدیران خودرو

0

فراخوان بزرگ خودرو ایکس ۵۵ پرو با هدف کسب رضایت حداکثری مشتریان، به مدت ۲۰ روز از ۱۸ اردیبهشت ماه تا ۶ خردادماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور اجرا می شود.
شرکت مدیران خودرو قصد دارد برای ایجاد آرامش در میان خریداران خودرو ایکس ۵۵ پرو، برای اولین بار در کشور، تمامی خودروهای تولیدی از این مدل را مورد بررسی قرار دهد.

پس از حادثه پیش آمده در خصوص اکسل خودرو ایکس ۵۵ پرو، با وجود آنکه تعداد کمی از خودروهای تولیدی نیاز به بررسی اکسل عقب دارند، اما شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد برای رفع دغدغه‌مندی و تمامی شبهات پیش آمده و همچنین ایجاد حس آرامش برای خریداران این محصول، تمامی خودروهای ایکس ۵۵ پرو را مورد بررسی قرار دهد.

جزئیات برگزاری فراخوان بزرگ ایکس ۵۵ پرو

این فراخوان با هدف کسب رضایت حداکثری مشتریان برگزار شده و جزئیات آن به شرح زیر است:

– مدت زمان اجرای طرح ۲۰ روز از مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ تا ۱۴۰۳/۰۳/۰۶ خواهد بود.

– روزهای جمعه روز کاری برای تمامی نمایندگان مدیران خودرو می باشد.

– ساعات کاری اجرای طرح مذکور از ساعت ۰۸:۰۰ صبح تا ۲۰:۰۰ هر روز خواهد بود.

– تمامی نمایندگان ام وی ام و فونیکس مشمول طرح خواهند بود.

– این طرح کاملاً رایگان بوده و هیچ هزینه‌ای نباید از مشتریان دریافت شود.

– تمامی خودروهای ایکس ۵۵ پرو مشمول طرح بوده و بررسی مربوطه باید صورت گیرد.

همچنین تمامی خودروهای مشمول طرح در همان روز پذیرش، بررسی و در صورت عدم وجود مشکل ایمنی نسبت به تحویل خودرو به مشتریان اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

اما در این چند روز، دو سئوال ذهن خریداران، اهالی رسانه و کارشناسان خودرو را مشغول خود کرد که مدیران خودرو به آنها پاسخ داد.

سئوال: چرا اطلاع رسانی در خصوص این حادثه این مقدار طول کشید؟

پاسخ مدیران خودرو: طبیعتاً ایجاد ساختارهای لازم برای فرایند بررسی فنی خودروهای واقع در تهران و شهرستان‌ها، آن هم در ابعادی گسترده، هماهنگی‌های لازم و برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر این فراخوان، زمان‌بر بود.

ضمناً بررسی‌های انجام شده بر روی خودرو روندی طولانی و زمان‌بر داشت، به طوری که خودرو حادثه دیده تنها دو روز است که در اختیار واحد خدمات پس از فروش و تیم فنی قرار گرفته و امکان برگزاری فراخوان پیش از بررسی دقیق و فنی خودرو امکان پذیر نبود.

همانطور که می‌دانید برای اولین بار در ایران یک شرکت خودروسازی برای یک حادثه فنی، فراخوان عمومی صادر می‌کند، چنین فرایندی به هماهنگی بالا بین بخش‌های مختلف شرکت، تامین هزینه‌های مالی و قطعات در تمامی نمایندگی‌های خدمات پس از فروش مدیران خودرو در تمامی شهرستان‌ها نیاز دارد، با این وجود شرکت مدیران خودرو در کمترین زمان ممکن، فرایند آماده‌سازی زیرساخت لازم برای این حرکت عظیم را فراهم کرد.

سئوال: آیا تمام مدل‌های ایکس ۵۵ پرو تولید شده در ایران، مشکل اکسل دارد؟

پاسخ مدیران خودرو: خیر، تنها یکی از پارت نامبرهای تولیدی این خودرو که تعداد اندکی از آن به فروش رفته، نیاز به بررسی قسمت اکسل عقب خودرو دارد. اما شرکت مدیران خودرو برای برطرف کردن هر گونه نگرانی میان خریدارن خودرو ایکس ۵۵ پرو، تصمیم دارد تا به صورت رایگان، اکسل عقب تمامی خودروها را مورد بررسی قرار دهد و حس اطمینان خاطر و آرامش را به تمامی مالکان این خودرو بازگرداند.

پرشین خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.