نتایج آزمون دبیری ۱۴۰۳ آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج

0

نتایج آزمون استخدامی دبیری آموزش و پرورش اعلام شد.

کارنامه آزمون استخدامی دبیری وزارت آموزش و پرورش ۱۴۰۳ صادر شد.

متقاضیان می‌توانند نتایج آزمون را از طریق مراجعه به سایت سنجش از طریق آدرس https://sanjesh.org مشاهده کنند.

متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مذکور در صورتی که بر اساس نتیجه کارنامه آزمون، جزو معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت برای شرکت در مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش (بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری، معاینات اولیه پزشکی، بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و در نهایت فرآیند سنجش و ارزیابی تکمیلی) وزارت آموزش و پرورش باشند، برای اقدامات بعدی از روز سه‌شنبه به تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به اعلام آمادگی جهت حضور در فرایند مذکور و تکمیل اطلاعات کاربر برگ‌های مورد درخواست، با رعایت مفاد دفترچه آزمون و این اطلاعیه اقدام کنند.

مراجعه نکردن به سامانه در مهلت تعیین شده برای تکمیل نمون برگ‌های خوداظهاری، به منزله انصراف از استخدام در آموزش و پرورش تلقی خواهد شد.

داوطلبان باید از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۹ خرداد حداکثر تا تاریخ یکشنبه آینده به تاریخ دوم تیر با مراجعه به درگاه یادشده my.medu.ir بخش گزینش و استخدام (کارا) نسبت به تکمیل کار برگ‌ها و بارگذاری کلیه اسناد و مدارک مورد نیاز در سامانه اقدام کنند. برای ورود به سامانه از طریق درگاه دولت، داشتن شماره تلفن همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.