مزایای چراغ های جلو HID چیست ؟

0

در سال های اخیر، چراغ های جلوی HID برای خودروها ، سر و صدایی را در بین علاقه مندان به خودرو ایجاد کرده است. اگرچه اکثر مردم فکر می کنند که چراغ های جلوی HID برای اتومبیل ها یک دیوانگی جدید است، اما در واقعیت، این فناوری سال هاست که وجود دارد. BMW سری 7 چراغ های HID را برای خودروها برای اولین بار معرفی کرد. سپس، با این حال، هزینه اضافه کردن چراغ های جلو HID یا LED بسیار بالا بود. بنابراین همه توان پرداخت آن را نداشتند. اما امروزه چراغ های جلو HID بسیار رایج هستند. حتی برخی از مدل های سطح ورودی مجهز به چراغ های HID برای اتومبیل ها هستند.

قیمت چراغ مه شکن 206 نصب چراغ مه شکن چراغ پروژکتور پژو قیمت چراغ جلو خودرو تعمیر چراغ جلوی خودرو آموزش برق خودرو آموزش تعویض چراغ مزایای لامپ LED معایب لامپ LED بهترین چراغ خودرو بهترین لامپ خودرو تفاوت چراغ زنون با ال ای دی مقایسه چراغ های زنون معایب لامپ زنون HID Xenons انواع چراغ خودرو مزایا و معایب چراغ هالوژنی

بیایید با برخی از مزایای چراغ های جلو HID آشنا شویم.

دید واضح تر

در مقایسه با چراغ‌های هالوژن معمولی، چراغ‌های جلوی HID برای خودروها جلوه نور طبیعی و روشن‌تری ایجاد می‌کنند. رانندگانی که از چراغ های جلو HID استفاده می کنند از دید بیشتری برخوردارند. این چیزی است که ممکن است در مواقع اضطراری مفید باشد و رانندگی را ایمن تر و بهتر کند.

ماندگاری بیشتر

HID ها سه برابر بیشتر از چراغ های هالوژنی عمر می کنند. یعنی باعث صرفه جویی در هزینه و ایجاد ضایعات کمتری می شود.

مصرف انرژی کمتر

از نظر مصرف انرژی، چراغ‌های جلو HID نسبت به چراغ‌های هالوژن انرژی کمتری مصرف می‌کنند – تا 25 تا 30 درصد کمتر. این به نوعی سیستم الکتریکی خودروی شما را بهبود می بخشد، زیرا اکنون باتری باید کمتر از قبل کار کند.

 شیک تر

برخی از رانندگان برای اینکه خودرو شیک تر و هوشمندتر به نظر برسد، HID اضافه می کنند. با این حال، هالوژن‌های زرد نمی‌توانند آن ظاهر پیچیده‌تر و تمیزتر را ایجاد کنند. نصب چراغ های جلو HID به ویژگی زیبایی شناختی خودروی شما می افزاید، زیرا در خودروهای لوکس رایج تر است.

مهم نیست که دلیل نصب چراغ های جلو HID چیست، مطمئن باشید که به روزرسانی کافی خواهد بود. مزایای آنها بیش از حد قابل چشم پوشی است. بدون شک چراغ های جلو HID استانداردی برای همه خودروها در آینده خواهد بود. نصب HID به این معنی است که شما وارد یک موقعیت برد-برد می شوید که بر کیف پول و رانندگی شما تأثیر مثبت می گذارد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.