قیمت نهایی تویوتا کرولا 1500cc وارداتی در ایران اعلام شد

0

قیمت تویوتا کرولا 1.5 لیتری وارداتی در ایران اعلام شد. سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قیمت نسخه 1.5 لیتری Toyota Corolla را اعلام کرد.

شرکت معین خودرو، تویوتا کرولا را در دو مدل ۱.۲ لیتری و ۱.۵ لیتری به ایران عرضه می‌کند. پس از اعلام قیمت مدل ۱.۲ لیتری، اکنون قیمت نسخه ۱.۵ لیتری آن نیز در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی اعلام شد. البته سازمان حمایت قیمت علی‌الحساب این خودرو را اعلام کرده است و برای محاسبه قیمت نهایی باید سایر هزینه‌ها به آن اضافه شود.

قیمت تویوتا کرولا 1500cc وارداتی

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی قیمت علی‌الحساب تویوتا کرولا ۱.۵ لیتری را ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان در نظر گرفت. با توجه به این‌که قیمت علی‌الحساب نسخه ۱.۲ لیتری این سدان ژاپنی نیز در همین سطح بود، احتمالا با احتساب تمام هزینه‌ها قیمت کرولا وارداتی ۱۵۰۰ سی‌سی به ۲ میلیارد و ۱۶ میلیون تومان خواهد رسید. لازم به ذکر است قیمت نهایی نسخه ۱.۲ لیتری این خودرو مدتی قبل ۲ میلیارد و ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شد.

گفتنی است پیشرانه کرولا 1.5 لیتری از نوع 3 سیلندر تنفس طبیعی است که می‌تواند قدرتی برابر با 119 اسب بخار و گشتاور 148 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 10 سرعته CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

منبع: گجت نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.