معرفی قوی‌ترین بنتلی تا به امروز + عکس

0

از نظر طراحی ظاهری، کانتیننتال GT فیس‌لیفت با چراغ‌های جلوی جدید تک‌گانه که الهام گرفته از مدل‌های باکالار و باتور هستند، چهره‌ای متفاوت به خود گرفته است.

معرفی قوی‌ترین بنتلی تا به امروز + عکس

بنتلی از نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده کانتیننتال GT و GTC اسپید رونمایی کرد. این خودرو‌های لوکس و قدرتمند، اکنون به پیشرانه‌ی هیبریدی V۸ مجهز شده‌اند که ۷۷۹ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۵ نیوتن‌متر گشتاور را به ارمغان می‌آورد. این ویژگی، کانتیننتال GT را به قوی‌ترین بنتلی ساخته‌شده تا به امروز تبدیل می‌کند. حداکثر سرعت کانتیننتال GT اسپید همچنان به ۳۳۵ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مطالب مرتبط

قلب تپنده این خودرو، موتور V۸ با توربوشارژر‌های اسکرول-واحد جدید و سیستم تزریق سوخت با فشار بالاتر است که به تنهایی ۵۹۲ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. گشتاور ترکیبی سیستم در کانتیننتال GT اسپید، کمتر از مجموع گشتاور موتور V۸ و الکتریکی است؛ زیرا هر کدام در نقاط متفاوتی به اوج گشتاور خود می‌رسند.

معرفی قوی‌ترین بنتلی تا به امروز + عکس

از نظر طراحی ظاهری، کانتیننتال GT فیس‌لیفت با چراغ‌های جلوی جدید تک‌گانه که الهام گرفته از مدل‌های باکالار و باتور هستند، چهره‌ای متفاوت به خود گرفته است. این تغییر، فاصله گرفتن از چراغ‌های دوقلو از زمان معرفی این خودرو در سال ۲۰۰۳ به شمار می‌رود. کانتیننتال GT جدید، اولین بنتلی تولیدی با چراغ جلوی تک‌گانه از زمان مدل S۲ در سال ۱۹۵۹ است. چراغ‌های عقب این خودرو نیز با جزئیات پیچیده، ظاهری خیره‌کننده دارند. کابین کانتیننتال GT همچنان با همان فضای لوکس و آشنای همیشگی، پذیرای سرنشینان است.
منبع: عصر ایران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.