حمله هکری به پمپ بنزین های کشور توسط اسرائیل

0

تسنیم: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد که کارگروه‌های تخصصی برای رفع اختلال در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشکیل شده است و تا زمان رفع مشکل و اتصال دوباره سامانه سوخت، توزیع فرآورده‌های نفتی به‌صورت آفلاین انجام خواهد شد.

اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به شرح زیر است:

«به اطلاع عموم هموطنان شریف ایران می‌رساند نظر به بروز اختلال فنی در بعضی از جایگاه‌های عرضه سوخت کشور ناشی از توطئه معاندان برای تحت‌الشعاع قرار دادن رفاه و آسایش مردم، تا اطلاع ثانوی عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های عرضه سوخت، به صورت آفلاین انجام خواهد شد.

شایان ذکر است کارشناسان و کارگروه‌های تخصصی در حال رفع مشکل هستند و تا ساعاتی دیگر همه جایگاه‌ها به وضع عادی بازخواهد گشت و روند سوخت‌گیری عادی خواهد شد.

شایان یادآوری است سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آنها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.»

درخواست پلیس از رانندگان:

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست که در مقابل پمپ بنزین‌های دچار اخلال، توقف نکنند.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور با اشاره به اختلال پیش‌آمده در روند فعالیت برخی از پمپ‌های بنزین  تهران، گفت: با توجه به اینکه برخی  از  پمپ بنزین‌های  پایتخت امروز دچار  مشکل  شده‌اند و نمی ‌توانند به شهروندان  خدمات دهند ، از رانندگان می‌خواهم که از  توقف در مقابل این پمپ‌ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: توقف در اطراف پمپ‌های بنزین باعث ایجاد ترافیک و برهم خوردن نظم شهری  می‌شود.

به گزارش ایسنا، از صبح امروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه‌ هوشمند در برخی جایگاه‌های سوخت بوجود آمد که طبق اعلام، ۳۵ درصد جایگاه‌ها در کل کشور بدون مشکل در حال فعالیت هستند  و جایگاه‌هایی که دچار اختلال شده‌اند نیز به تدریج به‌صورت دستی فعال می‌شوند و هیچ افزایش قیمتی در دستور کار نیست و مردم به شایعات بی اساس در این خصوص توجه نکنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.