قیمت جدید ۱۳ خودرو پرفروش بازار مشخص شد

0

در آخرین روزهای هفته گذشته سایپا و ایران خودرو قیمت های جدید برخی محصولات خود را گران کردند. البته فرمول خاصی برای افزایش قیمت ها اعلام نشده است اما به نظر می رسد خودروسازان قیمت برخی محصولات را به قیمت حاشیه بازار نزدیک کردند. اتفاقی که می تواند در میان مدت از سلطه دلالان در بازار خودرو کم کند.

قیمت پژو 206 تیب 2 قیمت پژو 206 تیب 5 قیمت پژو 206 صندوقدار قیمت پژو 207 قیمت پراید قیمت هایما قیمت دنا قیمت دنا پلاس قیمت پژو 405 قیمت پژو پارس قیمت سمند قیمت سمند LX قیمت سمند se قیمت سمند EF7

 بر این اساس شرکت خودروسازی سایپا طی بخشنامه قیمت پراید ۱۵۱ (وانت پراید) را از ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۲۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رساند و قیمت چانگان را از ۷۵ میلیون میلیون به ۱۲۷ میلیون تومان افزایش داد.

این در حالی است که قیمت خودرو چانگان در بازار طی هفته‌های گذشته بین ۱۲۸ تا ۱۲۹ میلیون تومان متغیر بوده است، بنابراین با این روند افزایش قیمت توسط سایپا قیمت‌ این خودرو کاملا به  قیمت حاشیه بازار نزدیک شده است.

این خودرو ساز همچنین با افزایش ۸۷ درصدی قیمت خودرو کیا سراتو ۱۶۰۰ سی سی دنده‌ای آپشنال قیمت این محصول خود را از ۹۳ میلیون و ۸۱۳ هزار تومان به ۱۷۶ میلیون تومان افزایش داد و با افزایش ۷۳ درصد قیمت کیا سراتو آپشنال ۲۰۰۰ را از ۱۱۳ میلیون و ۶۲ هزار به ۱۹۶ میلیون تومان افزایش داد.

شرکت خودروسازی ایران خودرو نیز قیمت جدید  پژو پارس ال ایکس  اتوماتیک با ترمز ضد قفل و کیسه هوای راننده و سرنشین و ایموبیلایزر و یورو ۴ را ۷۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

همچنین این خودروساز قیمت پژو ۲۰۷i دنده دستی با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یور ۴ را ۷۰ میلیون تومان اعلام کرد.

براساس فهرست اعلامی این خودروسازی قیمت دنا پلاس با کیسه هوای راننده و سرنشین یورو ۴ رقم ۷۶ میلیون تومان اعلام شد.

همچنین قیمت هایما S5 توربو دنده اتوماتیک با کیسه هوای رانده و سرنشین، جانبی و پرده‌ای تریم تیره و یورو ۵ رقم ۱۳۸ میلیون اعلام کرد و قیمت دانگ فنگ H30cross اتوماتیک با تریم تیره و کیسه هوای راننده و سرنشین جانبی و استاندارد یورو ۴ هم ۷۵ میلیون تومان اعلام شد.

این در حالی است که این خودرو ساز حدود سه هفته قبل هم در طرح فروش فوری خود قیمت های جدید برای چند  محصول خود را اعلام کرد و بدین ترتیب در این طرح قیمت  پژو پارس اتوماتیک را از ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به ۸۳ میلیون و رنو تندر ۹۰ پیکاپ را از ۳۹ میلیون و ۱۶۲  تومان به ۷۷ میلیون تومان و وانت آریسان دوگانه سوز را از ۳۱ میلیون  ۸۶۱ هزار تومان به ۳۶ میلیون تومان افزایش داد و برای محصول S30 اتوماتیک خود قیمت ۱۴۱ میلیون تومان را اعلام کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.