دفترچه راهنمای مشتری برلیانس اچ ۳۳۰ (brilliance h330) + دانلود

0

دفترچه راهنمای برلیانس h330 ،ریموت برلیانس h330 ،راهنمای جعبه فیوز برلیانس ،سرویس و نگهداری برلیانس اچ ۳۳۰

برلیانس H330 نمونه‌ی ارتقاءیافته‌ی برلیانس FSV است. این خودرو در سال ۲۰۱۳ توسط برلیانس رونمایی شد و به فروش خوبی دست یافت که شامل ۲۵ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۳ و ۵۳ هزار دستگاه در سال ۲۰۱۴ است. H330 تنها با یک نوع پیشرانه و در کلاس سدان و هاچبک تولید می‌شود و خریداران حق انتخاب بین جعبه‌دنده‌ی دستی یا اتوماتیک دارند. برلیانس H330 در رده‌ی قیمتی حدود ۵۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد.

تعمیرات تخصصی برلیانس H330 سوئیچ برلیانس h330 جعبه فیوز برلیانس h330 قیمت برلیانس h330 مشخصات برلیانس H330 معایب برلیانس H330 دفترچه راهنمای برلیانس h330 دفترچه راهنمای خودرو روغن موتور مناسب برلیانس BRILLIANCE H330 دفترچه راهنمای پارس خودرو

مشخصات فنی

تنها پیشرانه‌ی در دسترس برای خودروهای H330 و H320 نسخه‌ی ۱.۵ لیتری است که حداکثر توان تولیدی این پیشرانه ۱۰۳ اسب‌ بخار در ۵۸۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور تولیدی ۱۳۸ نیوتن‌متر در ۳۸۰۰ دور در دقیقه است. حجم دقیق این پیشرانه ۱۴۹۸ سی‌سی است که از نوع ۴ سیلندر با آرایش خطی است و در مجموع ۱۶ سوپاپ وظیفه‌ی تخلیه‌ی دود و ورود ترکیب هوا و سوخت را بر عهده دارند. حداکثر سرعتی که برلیانس H330 با این پیشرانه و جعبه دنده‌ی اتوماتیک ۴ سرعته قابلیت دستیابی دارد، ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت است. وزن خالص این خودرو ۱۲۵۰ کیلوگرم است که نسبت به ابعاد خودرو کمی زیاد به نظر می‌رسد و می‌تواند عملکرد خودرو را تحت تأثیر قرار دهد.

 تعمیرات تخصصی برلیانس H330 سوئیچ برلیانس h330 جعبه فیوز برلیانس h330 قیمت برلیانس h330 مشخصات برلیانس H330 معایب برلیانس H330 دفترچه راهنمای برلیانس h330 دفترچه راهنمای خودرو روغن موتور مناسب برلیانس BRILLIANCE H330 دفترچه راهنمای پارس خودرو

سیستم تعلیق برلیانس H330 در جلو از نوع مک فرسون و در عقب سیستم نیمه مستقل با فنر پیچشی است. استاندارد آلایندگی پیشرانه‌ی این خودرو یورو ۵ و طبق اعلام شرکت سازنده، مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. حجم مخزن سوخت، ۵۵ لیتر است که با توجه به میزان مصرف سوخت، کافی به نظر می‌رسد.

مشخصات برلیانس H330 و H320
تعداد سیلندر ۴- خطی
حجم موتور (لیتر) ۱.۵
حداکثر توان (اسب بخار) ۱۰۳
حداکثر گشتاور (نیوتن‌متر) ۱۳۸
استاندارد آلایندگی یورو ۵
حجم باک (لیتر) ۵۵
مصرف سوخت ترکیبی (L/100 Km) ۶.۷ (اتوماتیک) و ۶.۴ (دستی)
جعبه دنده ۴ سرعته خودکار یا ۵ سرعته دستی
حداکثر سرعت (Km/h) ۱۷۰
زمان رسیدن به سرعت ۱۰۰ Km/h ۱۱.۹ دستی – ۱۶.۵ اتوماتیک (تست)
حجم صندوق بار (لیتر) ۴۶۰
وزن (کیلوگرم) ۱۲۵۰ (سدان) – ۱۲۴۰ (هاچبک)
قیمت (میلیون تومان) ۴۴ الی ۵۵

طراحی ظاهری و کابین

اینکه چرا اکثر خودروهای برلیانس شباهت زیادی به محصولات بی‌ام‌و دارند، نکته‌ی عجیبی است و تنها دلیل آن شراکت این دو خودروساز در سال‌های اخیر است که باعث شده تا محصولات برلیانس در ظاهر، رنگ و بوی بی‌ام‌و به خود بگیرند. البته این شباهت تنها یک کپی خالص به‌حساب نمی‌آید و برلیانس سعی کرده است زبان طراحی خود را در محصولاتش پیاده‌سازی کند؛ هرچند این زبان شباهت‌های چشمگیری با زبان طراحی بی‌ام‌و دارد. مشهودترین بخش، جلوپنجره‌ی دوقلوی برلیانس است؛ جلوپنجره‌ای که طراحی آن به فرم T است و دو ورودی هوا به شکلی قرینه در زیر بال‌های T قرار گرفته‌اند.

دانلود دفترچه راهنمای مشتری برلیانس h330

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.