طرح جدید فروش فوری هایما s5 توربو و پژو پارس اتوماتیک / دی ۹۷

0

گروه خودروسازی ایران خودرو در نظر دارد فروش فوری برخی از محصولات خود را از روز دوشنبه آغاز نماید.

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می رساند، بر اساس مجوزهای صادر شده از سوی مراجع ذی صلاح، عرضه محصولات جدول ذیل به صورت بسیار محدود و با قیمت حاشیه بازار از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۷/۱۰/۲۴ لغایت ۹۷/۱۰/۳۰ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می گردد.

ثبت نام هایما s5 شرایط فروش هایما s5 فروش ویژه هایما S5 قیمت هایما s5 مشخصات هایما s5 فروش فوری هایما S5 قیمت پژو پارس اتوماتیک مشخصات پژو پارس اتوماتیک شرایط فروش پژو پارس lx فروش فوری پژو پارس اخبار ایران خودرو

قواعد و ضوابط مهم:

۱ -ظرفیت ثبت نام برای هر کد ملی، یک دستگاه از هر خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوی مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.

۲ – کلیه مشتریانی که در ۱۸ ماه گذشته نسبت به ثبت نام خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بدیهی است هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه، از سوی شرکت یک طرفه ابطال خواهد شد.

* با توجه به محدودیت های ایجاد شده در پرداخت وجوه اینترنتی متقاضیان ثبت نام در طرح فروش فوری ، درگاه “سداد” در سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو تعبیه گردید که این دسته از مشتریان ( واریزهای بالای ۱۰۰میلیون) از طریق درگاه “سداد” اقدام نمایند.

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۷/۱۰/۲۴

gete7qd1q2k4uzcpbn97.jpg

فروش فوری دیگر محصولات در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.