مغزی سوئیچ رنو کولئوس کجا قرار دارد و چگونه باز می شود ؟

0

خودروهای فرانسوی، رنو، رنو کولئوس، ریموت کنترل، شاسی بلند، کارت هوشمند، مغزی سوئیچ
در بسیاری از خودروهای جدید دیگر خبری از کلید برای باز و بسته کردن درها نیست. بسیاری از خودروهای امروزی دارای ریموت کنترل به صورت سوئیچ یا کارت هوشمند هستند. ریموت کنترلی که به وسیله آن می توان درهای خودرو را باز و بسته و پیشرانه را روشن کرد. داشتن ریموت کنترل مزایا و معایب خاص خود را دارد. سهولت در باز و بسته کردن درهای خودرو یکی از مزایای این ریموت ها است. اما یکی از معایب ریموت کنترل تمام شدن باتری آن ها می باشد که توجه به آن بسیار مهم است.

امکانات رنو کولئوس 2017 ایمنی رنو کولئوس قیمت رنو کولئوس مشخصات رنو کولئوس 2017 ریموت کنترل شاسی بلند دفترچه راهنمای فارسی کولیوس ریموت چیست آموزش باز کردن درب قفل شده خودرو

برخی اوقات ممکن است برای شما این موضوع پیش آمده باشد که باتری خودرو یا ریموت کنترل خراب شود. در این مواقع برای باز کردن درب خودرو باید چه کاری انجام داد؟ اگر باتری خودرو و ریموت کنترل تمام شده باشد برای باز کردن درب کاپوت باید چه کاری انجام داد؟ زیرا باید برای بازکردن کاپوت حتما اهرم آن را از داخل کابین فشار دهید! برای باز کردن درخودرو باید از کلید اضطراری استفاده کرد. کلیدی که درون ریموت کنترل قرار دارد. اما دسترسی به کلید اضطراری به چه شکل است؟ در بسیاری خودروها این کلید اضطراری که همانند کلید معمولی خودروها طراحی شده برروی ریموت قرار دارد.

امکانات رنو کولئوس 2017 ایمنی رنو کولئوس قیمت رنو کولئوس مشخصات رنو کولئوس 2017 ریموت کنترل شاسی بلند دفترچه راهنمای فارسی کولیوس ریموت چیست آموزش باز کردن درب قفل شده خودرو

نسل جدید رنو کولئوس همزمان با عرضه در بازارهای جهانی، در ایران نیز عرضه شد. این خودرو توسط شرکت نگین خودرو و به صورت وارداتی بفروش می رسد. رنو کولئوس جدید از نظر طراحی و امکانات تغییرات بسیار‌ فراوانی با نسل قبلی خود داشته است. به طوری که می توان گفت یکی از دلایل موفقیت فروش کولئوس در بازار طراحی ظاهری آن است. یکی از تغییرات مهمی که در نسل جدید رنو کولئوس صورت گرفته، طراحی جدید ریموت کنترل خودرو است. در این فیلم توضیحاتی در خصوص نحوه باز کردن درب ریموت و محل قرار گیری سوئیچ یدک و باطری ریموت داده شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.