قیمت و مشخصات انواع مدل بی ام و i528 در بازار +عکس

0
بی ام و سری ۵ از سال ۱۹۷۲ در خط تولید بی ام و حضورداشته است. هرسال نیز نسخه‌های متفاوتی از سری ۵ بی ام و با موتورهای متفاوت ۴ سیلندر، ۶ سیلندر و ۸ سیلندر وارد بازار می‌شوند که در بین این مدل‌ها موتورهای ۴ سیلندر به دلیل مصرف سوخت پایین، قیمت متعادل و کیفیت رانندگی بسیار خوب آن‌ها مورد استقبال بیشتری قرار گرفتند.

 قیمت بی ام و i528  مشخصات بی ام و i528  معرفی خودرو  معایب و مزایای بی ام و i528  قیمت بی ام و i528 2016  قیمت بی ام و دست دوم  قیمت خودرو دست دوم خارجی  بهترین سایت خرید و فروش  BMW 528Iمدل‌هایی که این نوع موتور بر روی آن‌ها قرارگرفته‌اند شامل بی ام و ۵۲۰i، بی ام و۵۲۳i و بی ام و ۵۲۸i هستند. بین این مدل‌ها فراوان‌ترین بی ام و سری ۵ در ایران بی ام و۵۲۸i است که سهم بیشتری از خریدوفروش بی ام و در ایران را به خود اختصاص داده است. مدل‌های موجود از این خودرو در بازار ایران مربوط به سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ هستند که هرکدام قیمت‌های متفاوتی دارند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با گشت‌وگذاری در بین آگهی‌های خریدوفروش بی ام و سری ۵ در سایت دیوار حدود قیمت مدل‌های مختلف بی ام و۵۲۸i را بررسی کنیم.

Untitled-2

قیمت بی ام و۵۲۸i سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴

بی ام و۵۲۸i جزو ایمن‎ترین خودروهای بی ام و سری۵ محسوب می‌شود. این خودرو با داشتن ۱۲ کیسه هوا به غیر از کیسه هوای جلویی و جانبی کیسه هوای پرده‎ای محافظ سر و پرده‎ای جلو و عقب تا حد زیادی ایمنی سرنشینان جلو و عقب را در تصادفات تامین می‌کند. بی ام و۵۲۸i از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ با یک نوع موتور وارد بازار می‌شد. از این رو می‌توان گفت مدل‎های مختلف موجود از این خودرو در بازار ایران همگی از یک موتور مشابه ۱.۹ لیتری توربوشارژ بهره می‌برند. این موتور توانایی تولید ۲۴۴ اسب بخار نیرو و ۳۵۰ نیوتون متر گشتاور را دارد. این عملکرد در مقابل ایمنی بالا خرید بی ام و۵۲۸i را به یک انتخاب کاملا قابل اعتماد برای جاده‎های پرمخاطره ایران تبدیل کرده است.

اگر قصد خرید بی ام و۵۲۸i سال ۲۰۱۳ را داشته باشید باید حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان هزینه کنید. به عنوان مثال در یک آگهی، قیمت بی ام و۵۲۸i سال ۲۰۱۳ با ۱۰۵ هزار کیلومتر کارکرد و کیتM 682 میلیون تومان قیمت دارد. از طرفی مدل های کارکرد بالای آن با قیمت نزدیک به ۶۰۰ میلیون نیز یافت می‌شوند. قیمت بی ام و۵۲۸i 2013 118 هزار کیلومتر کارکرد حدود ۵۸۰ میلیون تومان می‌باشد.

قیمت بی ام و i528 مشخصات بی ام و i528 معرفی خودرو معایب و مزایای بی ام و i528 قیمت بی ام و i528 2016 قیمت بی ام و دست دوم قیمت خودرو دست دوم خارجی بهترین سایت خرید و فروش BMW 528I

بی ام و۵۲۸i سال ۲۰۱۴ با اختلاف قیمت ۱۰۰ میلیونی نسبت به مدل های ۲۰۱۳ در بازار خرید و فروش بی ام و معامله می‌شوند. قیمت بی ام و۵۲۸i سال ۲۰۱۴ بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیون قرار دارد. برای مثال یک نمونه مدل ۲۰۱۴ آن با کارکرد ۵۶ هزار کیلومتر و بدون رنگ با مبلغ ۸۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مدل های فول آپشن آن با قیمت‎های بالاتری به فروش می‌رسند. قیمت بی ام و ۵۲۸i سال ۲۰۱۴ فول آپشن با ۳۸ هزار کیلومتر کارکرد ۸۹۰ میلیون تومان است.

قیمت بی ام و i528 مشخصات بی ام و i528 معرفی خودرو معایب و مزایای بی ام و i528 قیمت بی ام و i528 2016 قیمت بی ام و دست دوم قیمت خودرو دست دوم خارجی بهترین سایت خرید و فروش BMW 528I

قیمت بی ام و۵۲۸i سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶
تمام مدل‎های سری۵ بی ام و بر روی یک اتاق و شاسی ساخته می‌شوند. سری۵ نیز بر روی اتاق معروف به f10 بی ام و ساخته می‌شود. از نظر تکنولوژی به‎کار‎رفته در کابین و امکانات مدل‎های پایه سال ۲۰۱۴ با ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ تفاوت چندانی ندارند. بنابراین تنها فاکتوری که باعث افزایش قیمت مدل‎های جدیدتر بی ام و ۵۲۸i می‌شود آپشن‎های نصب شده روی آن‎ها است. در بازار خرید و فروش بی ام و ایران قیمت بی ام و۵۲۸i  مدل ۲۰۱۵ حدود ۸۵۰ تا ۹۵۰ میلیون تومان می‌باشد. به عنوان مثال برای خرید بی ام و ۵۲۸i سال ۲۰۱۵ با ۵۷ هزار کیلومتر کارکرد باید ۸۷۰ میلیون تومان هزینه کنید. مدل‎های کم کارکرد و فول آپشن آن بیش از ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارند. قیمت بی ام و۵۲۸i سال ۲۰۱۵ با ۳۹ هزار کیلومتر کارکرد فول آپشن ۹۳۰ میلیون تومان است.

قیمت بی ام و i528 مشخصات بی ام و i528 معرفی خودرو معایب و مزایای بی ام و i528 قیمت بی ام و i528 2016 قیمت بی ام و دست دوم قیمت خودرو دست دوم خارجی بهترین سایت خرید و فروش BMW 528I

برای خرید بی ام و۵۲۸i سال ۲۰۱۶ که تقریبا آخرین مدل این خودرو در ایران محسوب می‌شود باید بیش از ۱ میلیارد هزینه کنید. فول‎ترین مدل ۲۰۱۶ بی ام و۵۲۸i با ۵ کلید و کارکرد پایین ۲۵ هزار کیلومتر ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. مدل‎های پایین‎تر آن با کارکرد بالاتری نیز در بازه قیمتی ۱ میلیارد تا ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قرار دارند.
سخن پایانی
به طور کلی برای تعیین قیمت خودروهای لوکس موجود در بازار ایران به غیر از کارکرد و رنگ‎دار بودن آن، آپشن‎های نصب شده بر روی خودروها و قیمت قطعات لوکس به کار رفته در آنها تاثیر بسیاری دارد. از طرفی نیز با وجود قیمت‌های بدون کنترل برای خودروهای لوکس وارداتی نمی‌توان انتظار داشت همه آن‎ها در یک رنج قیمتی ثابت قرار داشته باشند. بنابراین در ایران برای خرید بی ام و یا هر خودروی لوکس دیگری باید کمی ‌شانس هم با شما همراه باشد تا مورد سوء استفاده سودجویان این عرصه قرار نگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.