مصرف سوخت پژو پارس ال ایکس LX چقدر است ؟

0

در تمامی مناطق جهان مصرف بنزین یکی از دلایل مهم برای انتخاب یک خودرو است و خودروهایی که دارای مصرف سوخت بهینه هستند می‌توانند سهم بیش‌تری از بازار را نصیب خود نمایند.

مصرف سوخت پارس LX

پارس LX از پیشرانه معروف TU5 استفاده می‌کند که قدرت تولیدی توسط این موتور با گیربکس ۵ سرعته دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

پارس LX در نمونه دنده‌ای خود در مسیرهای شهری و پرترافیک مصرف سوختی برابر با ۱۰.۱ لیتر بنزین را دارا بوده و در مسیرهای خارج شهری و اتوبان، مصرف نسخه دنده‌ای برابر ۶ لیتر بنزین در هر صدکیلومتر خواهد بود که بدین ترتیب، این خودرو در نمودار سیکل ترکیبی تقریبا مصرفی برابر با ۷.۵ لیتر بنزین را به‌خود اختصاص می‌دهد.

قیمت انواع پژو پارس ارزیابی کیفیت پژو پارس ایرادات اصلی پژو پارس امنیت پژو پارس پژو پارس TU5 قیمت فضای داخلی پژو پارس مشخصات پژو پارس TU5 معایب پژو پارس ELX معایب موتور TU5 پژو پارس بررسی خودرو معایب و مزایای موتور TU5 قیمت پژو پارس TU5 داشبورد جدید موتور TU5 ساخت کجاست peugeot Pars

در سوی دیگر، پژو پارس اتوماتیک در مسیرهای شهری و پرترافیک مصرفی برابر با ۱۱ لیتر و در مسیرهای خارج شهری واتوبان مصرفی برابر با ۶.۵ لیتر بنزین را از خود به جای می‌گذارد که بدین ترتیب، میزان مصرف سوخت پارس اتوماتیک به‌صورت ترکیبی تقریبا برابر با ۸.۱۵ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد بود.

ضمنا به علت اینکه این خودروها در شرایط خاص تست می‌شوند، در اصل مصرف سوخت بیش‌تری نسبت به عدد اعلامی دارند و شما باید به ارقام فوق چند لیتری اضافه کنید!

پارس ال‌ایکس از قلب تپنده ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپه استفاده می‌کند که حداکثر قدرت و گشتاور تولیدی توسط این موتور معادل ۱۰۵ تا ۱۰۸ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتون متر است. گنجایش باک این خودرو برابر با ۶۶ لیتر بنزین بوده و استاندارد آلایندگی‌اش نیز یورو ۴ اعلام شده است.

مدل خودرو پارس LX دنده‌ای پارس اتوماتیک
مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) خارج شهر (لیتر) ۶ ۶.۵
مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) داخل شهر (لیتر) ۱۰.۱ ۱۱
مصرف سوخت (در ۱۰۰ کیلومتر ) ترکیبی (لیتر) ۷.۵ ۸.۱۵

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.