شرایط فروش ون و مینی بوس جک سان ری /تیر ۹۹

0

جدیدترین شرایط فروش ون و مینی بوس جکس سان ری SUNRAY توسط شرکت آرین موتور پارس آغاز شد.

پیش فروش ون ۱۴نفره و مینی بوس ۱۶ نفره جدید جک با نام SUNRAY برای اولین بار در ایران آغاز شد.

قیمت جک سان ری مشخصات جک سان ری شرایط فروش جک سان ری قیمت ون جک قیمت مینی بوس شرکت آرین موتور پارس شرایط فروش مینی بوس اخبار پیش فروش خودرو

ون SUNRAY با موتور چهار سیلندر دیزلی خطی با حجم ۲۷۴۶ سی سی از نوع Common Rail بهره می برد. حداکثر توان تولیدی SUNRAY با این پیشرانه ۱۳۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی آن که منجر به کشش قابل قبولی می شود، ۳۵۰ نیوتون متر است که از دور موتور ۱۸۰۰ تا ۲۶۰۰ به طور پیوسته به دست می آید. SUNRAY از گیربکس ۶ سرعته بهره می برد و استاندراد آلایندگی آن یورو۵ EEV اعلام شده است. این ون در بخش ایمنی به ترمز های دیسکی در جلو و عقب مجهز شده است و از تکنولوژی هایی مانند ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD بهره می برد. جدیدترین محصول JAC برای بازار ایران در بخش امکانات رفاهی و تکنولوژی ها به امکاناتی نظیر شیشه های برقی، چراغ روشنایی در روز Day Light، دو کیسه هوا، سنسور عقب، نمایشگر LCD، تاخوگراف و پله سوار شدن جمع شونده مجهز شده است.

ون جدید جک و مینی بوس ۱۶ نفره SUNRAY در مجتمع صنعتی آرین پارس موتور از گروه آرین سرمایه به تولید می رسد و خدمات پس از فروش آن توسط شرکت آرین دیزل پایا که سابقه عرضه کامیونت JAC را دارد، ارائه خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه رسمی منتشر شده برای پیش فروش این خودرو، ون ۱۴ نفره SUNRAY با قیمت ۷۲۰ میلیون تومان و پیش پرداخت ۴۳۲ میلیون تومان با سود مشارکت ۱۸درصد و سود انصراف ۱۵ درصدی عرضه می شود. مینی بوس ۱۶ نفره نیز با قیمت ۷۳۰ میلیون تومان، قابل عرضه با پیش پرداخت ۴۳۸ میلیون تومان است. موعد تحویل هر دو مدل SUNRAY شهریور سال جاری اعلام شده است.

قیمت جک سان ری مشخصات جک سان ری شرایط فروش جک سان ری قیمت ون جک قیمت مینی بوس شرکت آرین موتور پارس شرایط فروش مینی بوس اخبار پیش فروش خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.