درگذشت ابوالفضل فخرالاسلام فعال فرهنگی و رسانه‌ای استان مرکزی +عکس

0

دکتر حاج ابوالفضل فخرالاسلام فعال فرهنگی ، اجتماعی و رسانه ای استان، مدیر مسئول هفته نامه شمس استان مرکزی به دیار باقی شتافتند.
با نهایت تأسف و تأثر به اطلاع می رساند دکتر حاج ابوالفضل فخرالاسلام رزمنده هشت سال دفاع مقدس ،فعال فرهنگی ، اجتماعی و رسانه ای استان، مدیر مسئول هفته نامه شمس استان مرکزی  به دیار باقی شتافتند.

ابوالفضل فخرالاسلام کیست اخبار اراک تصادف وحشتناک اخبار تصادف
در این راستا حجت الاسلام والمسلمین عباس دانشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی پیام تسلیت به شرح زیر صادر کردند.
«اِنّا للّه وَ اِنّا اِلَیْهِ راجِعوُن
با نهایت تأسف و تأثر درگذشت برادر گرامی جناب آقای دکتر حاج ابوالفضل فخرالاسلام فعال فرهنگی ،اجتماعی و رسانه ای استان و مدیر مسئول هفته نامه شمس استان مرکزی  را به خانواده محترم آن مرحوم و سایر خانواده های مصاب تسلیت عرض می نمایم.هر چند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است، لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست. از خداوند بزرگ برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبری جمیل و اجری جزیل را مسئلت داریم.روحش شاد و یادش گرامی باد.»
لازم به ذکر است دکتر حاج ابوالفضل فخرالاسلام از فعالان فرهنگی ، اجتماعی و رسانه ای استان و نیز مدیر مسئول هفته نامه شمس استان مرکزی بود که روز سه شنبه بیستم مهرماه بر اثر سانحه تصادف به دیار حق شتافت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.