افزایش قیمت مجدد وانت کارا گروه بهمن – شهریور ۱۴۰۰

0

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور از امروز قیمت برخی محصولات خود را افزایش دادند و از این پس بر اساس مصوبه های جدید خودروهایشان را عرضه می کنند. تغییرات قواعد محاسبه عوارض گمرکی و برخی نوسان ها، سبب شده در ابتدا تا خودروسازان بخش خصوصی اقدام به افزایش قیمت محصولاتشان کنند.

روز گذشته شرکت فردا موتورز تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان قیمت محصولات خود را به خاطر تغییر روند محاسبه عوارض گمرکی بر اجزای منفصله خودروها، افزایش داد و حال امروز گروه بهمن و بهمن موتور قیمت محصولات خانواده کارا را تغییر داده اند.

در فروش های نقدی و اقساطی وانت کارا تک کابین تیپ ۳، قیمت مصوب این محصول ۲۵۱ میلیون تومان اعلام شده است. این در حالی است که فروش قبلی کارا تک کابین تیپ ۳ با قیمت مصوب ۲۳۶ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان برگزار شده بود. همچنین نسخه دو کابین تیپ ۳ که پیش از این ۲۵۲ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان ارزش گذاری شده بود، این بار با قیمت ۲۶۹ میلیون تومان عرضه می شود.

گفتنی است وانت کارا تیپ ۳ به پیشرانه دو لیتری ۱۶ سوپاپ مجهز است و ۱۱۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۷۱ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های عقب این خودرو منتقل می شود. دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، فرمان هیدرولیک، تهویه با کولر، پخش صوتی MP3 و USB، سیستم ضد سرقت جدید، صندلی ها و عایق کابین جدید و… از جمله امکانات وانت کارا تیپ ۳ بوده و گارانتی آن نیز دو سال یا ۴۰هزار کیلومتر اعلام شده است.

نام محصول قیمت تیر ۱۴۰۰ (تومان) قیمت شهریور ۱۴۰۰ (تومان)
وانت کارا تیپ ۳ تک کابین ۲۳۶٫۵۸۴٫۰۰۰ ۲۵۱٫۰۰۰٫۰۰۰
وانت کارا تیپ ۳ دو کابین ۲۵۲٫۹۴۳٫۰۰۰ ۲۶۹٫۰۰۰٫۰۰۰
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.