علت سکته قلبی مهران غفوریان چیست + عکس

0

روز گذشته همسر مهران غفوریان پستی در اینستاگرام منتشر کرد و از بستری شدن بازیگر معروف به دلیل سکته قلبی خبر داد.

مهران غفوریان به تازگی در دو پروژه نمایش خانگی سریال خاتون و سریال نیسان آبی مشغول فعالیت بود شاید علت سکته قلبی او کار فشرده است.

اصالت مهران غفوریان بیوگرافی مهران غفوریان فرزند مهران غفوریان فیلم های مهران غفوریان همسر مهران غفوریان بیوگرافی بازیگران اخبار بازیگران اخبار حوادث اخبار تهران

آرش ظلی پور تهیه کننده سریال نیسان آبی: غفوریان دیروز سر صحنه فیلمبرداری دچار مشکل قلبی شد و به سرعت با آمبولانس او را به بیمارستان منتقل کردیم و در هنگام رسیدن به درب بیمارستان، ایست قلبی کرد که همان جا احیا شد.

آرزو غفوریان با انتشار این عکس نوشت:
امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی(سکته )شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد …فردا عمل قلب باز روی مهران انجام میشه ، عاجزانه از شما مردم مهربون میخوام که برای سلامتیش دعا کنید …

استوری آرزو غفوریان

گفتنی است مهران غفوریان ۲۳ فروردین ماه سال جاری هم در بیمارستان بستری شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. او در بیمارستان تهران تحت عمل جراحی کمر قرار گرفته بود.

همچنین در سال ۹۶ هم مجبور شده بود با انجام عمل جراحی مفصل لگن خود را از دست بدهدو به دنبال آن کاهش وزن شدیدی را تجربه کرد.

در سال های اخیر کاهش وزن شدید آقای بازیگر، چهره ی او را به شدت شکسته و نحیف کرده بود.

مهران غفوریان (زادهٔ ۳ شهریور ۱۳۵۳) هنرپیشه، کارگردان فیلم، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس و مجری اهل ایران است.

غفوریان فارغ‌التحصیل رشتهٔ نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی می‌باشد.[۲] بازیگری را به کارگردانی داریوش کاردان با مجموعه طنز جنگ ۳۹ آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست. از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل‌ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.