کشف 13 دستگاه خودروی سرقتی در کرمان

0

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در عملیات ماموران پلیس آگاهی، ۱۳ فقره سرقت خودرو کشف و ۲ متهم در این زمینه دستگیر شدند.

سرهنگ یدالله حسن‌پور، رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: در پی اعلام چند مورد سرقت خودرو در سطح شهر کرمان، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در روند پی جویی‌های پلیسی و بازخوانی پرونده‌های گذشته برای کشف به اطلاعاتی در رابطه با دست داشتن ۲ نفر در این سرقت‌ها دست پیدا کردند.

او می‌گوید: در این رابطه کاراگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، هویت عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و آنان را در دو عملیات غافلگیرانه در شهر کرمان دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ حسن‌پور، متهمان پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود به ۵ فقره سرقت خودرو پراید، ۸ فقره سرقت وانت مزدا و یک فقره سرقت پلاک خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی می‌گوید: این متهمان خودرو‌های مدل پایین و فاقد وسایل ایمنی و سیستم هشدار دهنده را سرقت می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان، ارزش اموال سرقتی را طبق نظر کارشناسان ۱۶ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: پلیس با تمام توان در زمینه تامین نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و همشهریان هم می‌توانند با توجه به هشدار‌های پلیس و استفاده از تجهیزات ضد سرقت پلیس را یاری کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.