چگونه از سوختن رنگ خودرو پیشگیری کنیم؟

0
 سوختن رنگ یا آفتاب ‌سوختگی بدنه اتومبیل‌ها، یکی از عمومی‌ترین آسیب‌های وارد شده به خودرو‌های تیره رنگ است. معمولا اتومبیل‌های مشکی یا تیره رنگ به دلیل قرار گرفتن در زیر نور خورشید به مدت طولانی، دچار آفتاب ‌سوختگی لایه بیرونی می‌شوند. سوختن رنگ در خودرو‌های مشکی یا تیره‌ رنگ باعث ایجاد کدری و ماتی بر روی بدنه آن‌ها می‌شود؛ معمولا سقف و کاپوت خودرو‌ها از جمله نواحی هستند که بیشتر در معرض آفتاب ‌سوختگی یا سوختگی رنگ قرار می‌گیرند. برای پیشگیری از ایجاد آفتاب ‌سوختگی بر روی رنگ بدنه خودرو‌ها، راه‌های مختلفی پیشنهاد می‌شود که در این مقاله آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

استفاده از واکس‌های پوشش دهنده

یکی از بهترین راه‌های محافظت از رنگ بدنه اتومبیل‌های مشکی و تیره رنگ در برابر نور خورشید، استفاده از واکس‌های تخصصی پوشش دهنده است. آفتاب ‌سوختگی، یکی از مواردی است که همیشه خودرو‌های تیره رنگ را تهدید می‌کند. به دلیل جذب بالای نور و گرمای خورشید توسط رنگ‌های تیره احتمال اینکه اتومبیل‌های با رنگ بدنه مشکی و تیره دچار آفتاب سوختگی شوند بسیار زیاد است؛ از همین رو مجموعه لوکاپرو با در نظر گرفتن این مشکل اقدام به واردات و عرضه واکس‌های پوشش دهنده تخصصی خودرو‌های تیره رنگ کرده است. واکس‌های عرضه شده با بهره‌گیری از فناوری‌های نانو، باعث بوجود آمدن یک لایه مقاوم در برابر اشعه UV یا همان فرابنفش می‌شوند و در نتیجه رنگ بدنه اتومبیلتان در برابر آفتاب سوختگی محافظت می‌شود.

واکس‌های پوشش دهنده

استفاده از پوشش نانو سرامیک

یکی از جدید‌ترین روش‌های محافظت از رنگ بدنه خودرو‌ها در برابر آفتاب ‌سوختگی، استفاده از پوشش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ است. در چند سال اخیر یکی از محبوب‌ترین مواد محافظتی که در چندی پیش به بازار‌های کشور راه یافت، پوشش نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ است. پوشش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ با بهره‌گیری از فناوری نانو قادر هستند از رنگ بدنه شما در برابر اشعه فرابنفش مخرب نور خورشید محافظت کنند، به همین دلیل همیشه پیشنهاد می‌شود افرادی که اتومبیل‌هایی به رنگ‎‌ها تیره و سیاه دارند، حتما از پوشش‌های نانو سرامیک استفاده کنند تا خودرو آن‌ها در برابر نور آفتاب مقاوم شود و رنگ بدنه آن دچار آفتاب سوختگی نشود.پوشش نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ، پوششی مانند شیشه است و به دلیل شفافیت آن ظاهر اتومبیل شما را تغییر نمی‌دهد؛ از طرفی پوشش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ به شکلی قطر لایه پوششی رنگ خودرو شما را افزایش می‌دهد و به همین دلیل این پوشش‌ها قادر هستند که از رنگ بدنه خودرو شما در برابر خط و خش‌های سطحی جلوگیری کنند. اگر به پوشش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ علاقه‌مند هستید و می‌خواهید درباره آن‌ها بیشتر بدانید، می‌توانید با شماره‌های مندرج در وب سایت لوکاپرو تماس حاصل بفرمایید و از خدمات مشاوره ما در خصوص پوشش‌های نانو سرامیک بهره‌مند شوید؛ همچنین برای استفاده از پوشش‌های نانو سرامیک یا گلاس کوتینگ برای بدنه خودرو خود، می‌توانید استفاده کنید و بدنه اتومبیلتان را با استفاده از پوشش‌های نانو سرامیک، مقاوم کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.