بررسی سه موتور یاماهای جدید ۲۰۱۶ + قیمت و مشخصات فنی

0

  معرفی موتور سیکلت یاماها

Yamaha YZ250X

بررسی چهار یاماها 2016

بررسی سه یاماهای جدید ۲۰۱۶ بعلاوه مدل Star Bolt

اخیرا یاماها مدل های جدید خودش را در موزه موتورکراس Tom White’s The Early Years به معرض نمایش گذاشته که تمام مدل های جدید آفرود و اطلاعاتی از چند مدل ۲۰۱۶ در اختیار علاقه مندان قرار داده است. خبرهای خوب؟ هیچ کدوم از مدل های که تاکنون معرفی شده افزایش قیمت نداشته اند. در ادامه به بررسی چهار عدد از مهمترین ها می پردازیم:

بررسی چهار یاماها 2016

Yamaha YZ250X

این یک خبر بزرگ بود. یاماها برگه ای از یک موتورکراس جدید دو زمانه آفرودر از شاسی YZ250 را رو کرد. این مدل YZ250X بسیار اصیل طراحی شده است. یک موتور مسابقه ای دوزمانه GNCC/woods سبک وزن که برای رقابت در مسیر بسته پیست آماده است. ویژگی خاص این مدل رینگ ۱۸ اینچی چرخ عقب٬ زنجیر O-ring محکم شده چرخ دنده با نسبت گسترده تایرها و کمک فنرهای تنظیم شده مخصوص آفرود٬ شیر هوای باک بنزین با ذخیره موقعیت و پایه استاندارد موتور همراه است. یاماها YZ250X مدل ۲۰۱۶ در ماه آگوست وارد بازار فروش میشود و قیمت آن ۷.۳۹۰$ است.

بررسی چهار یاماها 2016

Yamaha YZ450F

بازار هدف فروش خود را یکی از بهترین موتورکراس های ۴۵۰ سی سی چهار زمانه انتخاب کرده است. بطوری که یاماها برای مدل YZ450F به میزبانی ارتقا رفته است. لانچ کنترل و نمایه دندانه های جدید با بهبود کلاچ و تعویض دنده کامل شده است. تجدید نظر شکل قاب و گیره سه گانه جدید از دیگر مزایای این موتورسیکلت است. YZ450F جدید همچنان به پایه جدید موتور٬ بهبود کمک فنر و یک صفحه ترمز بزرگ ۲۷۰ میلیمتری در جلو مجهز شده است. این موتورسیکلت در این ماه برای فروش آماده میشود و قیمت آن ۸.۵۹۰$ تعیین شده است.

Yamaha FZ-07

یکی از مقرون به صرفه ترین موتور های کلاس ورودی یاماها که نظر خیلی ها را به خودش جلب کرده مدل FZ-07 است که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. اشتیاق موتور ۶۸۹ سی سی آب خنک موازی دوقلو بصورت مکانیکی غیرقابل تغییر است اما مدل FZ-07 با قیمت ۶.۹۹۰$ با رنگ های Raven و آبی نقره ای در تابستان امسال کمی دیر به عرصه فروش گذاشته شد. یک خبر مربوط به این مدل: در سپتامبر سال ۲۰۱۶ یاماها FZ-09 معرفی شد و قیمت آن ۸.۱۹۰$ با پوشش رنگ آبی و Raven قابل سفارش است.

بررسی چهار یاماها 2016

STAR BOLT

آیا میدانستید مدل استار بولت یاماها سومین مدل پرفروش خط تولید یاماها در کلاس موتورهای خیابان است؟ و در سال ۲۰۱۶ بولت و قابلیت شهری بودنش با رنگ جدید و آپشن های گرافیکی اش راه گروه کروزرها را با اعتماد به نفس بالا ادامه میدهد. مدل ساده استار بولت ۲۰۱۶ در رنگ Raven یا آبی تیره در قیمت ۷.۹۹۰$ خواهد ماند. مدل خاص R-Spec آن با رنگ قرمز یا خاکستری استخانی که با لبه نوار چرخ هم رنگ است قیمتی معادل ۸.۳۹۰$ دارد. هر دو مدل بولت در ماه جولای برای فروش به بازار راه پیدا خواهند کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.